Recenze (186)
Kurošicudži - Season 2 (2010) (série)
Snad 20krát lepší než první série. Celkem mě překvapilo, jak moc mě to bavilo. Celý to soupeření mezi Sebastianem a Claudem dělalo tuhle sérii o hodně lepší než tu dřívější. A Jak Zíza říká: Sebastian už nebyl tolik cool jako dřív a Greila vystupoval jenom někdy, což mě hrozně mrzí.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Taky se vám stalo, že jste vůbec nevěděli jaká bije?
Noční můra v Elm Street (2010)
Zaskočila mě blbost postav a jak špatná byla Freddyho maska. Ale líbil se mi konec, který jsem nečekal.
Poslední vládce větru (2010)
Urážka animovaného seriálu!
Prolhané krásky (2010) (seriál)
V malém městečku Rosewood je více homosexuálů než heterosexuálů. Je to divný..:D Herečky ujdou, Shay neumí hrát překvapenou nebo nasranou, Troian je skvělá, Lucy je moc obyčejná a Ashley je taky fajn. Ze začátku to bylo skvělý, pak to začínalo bejt větší a větší sračka.
Saw 3D (2010)
Teď to mám teda dost zamotaný.
Šiki (2010) (seriál)
Smrt Megumi považuju za jednu z nejlepších ze všech anime, škoda, že tam nebyla častěji. První a poslední díly byly fakt nejlepší. První opening byl skvělej, druhej horší a endingy jsem ani neposlouchal, zato soundtrack byl tak dobrej, že bych ho porovnal i s Narutem! A rozhodně nebudu souhlasit s ostatními, když píšou, že Shiki neni horor.
16 přání (2010) (TV film)
Jeden z nejlepších filmů na Disney Channel.
Až tak moc tě nežere (2009)
Důvod zhlédnutí filmu byla Scarlett Johansson. Před hoďkou jsem dokoukal Avengery, tak to byl trochu šok musim říct :D Každopádně jediný, co mě bavilo byla Ginnifer Goodwin s Justinem. Zbytek jsem přetrpěl.
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Já myslim, že není třeba psát dlouhé komentáře o tom, jak je Hagane no renkinjutsushi (ach, trvalo mi dlouho, než jsem to napsal) skvělý. Koukněte, chcípněte láskou k Edovi a jeho kumpánům (to je poprvý ,co tohle slovo používám) a pojďme hledat spolu další skvělý anime, pravděpodobně už ale žádný lepší nenajdeme.