Recenze (58)
Vlk z Wall Street (2013)
Nemůžu jinak!Neuvěřitelný scénář hraničící s genialitou.Leonardo, jak je poslední dobou jeho zvykem, předvedl luxusní výkon a tentokráte mu konečně zcela vyrovnaně šlapou na paty i jeho kolegové Matthew a Jonah.Natočit 3 hodinové sexuální, drogové a finanční orgie a nenudit ani minutu............Prostě MŇAM!
Pravidla moštárny (1999)
Příběh, který pevně uchopí za ruku a velmi pomalu, citlivě a něžně vede až ke samému konci, který z děje jasně vyplývá.Čistý příběh o sirotčinci, životě a lásce........
Útok na Bílý dům (2013)
Chce se mi blít a blít a srát!!!! Větší chujovinu jsem už dlouho neviděla! Tahle zahradní,přemrštěná párty byla snad slátanina o tom, jak je Amerika silná.? Vzpomínám si nedávno na případ jedné dívky, která byla vězněna v Pákistánu......Nepodařilo se zasáhnout adekvátně........Bohužel, to totiž nebyl film.My kdo se na ty jejich pičoviny díváme a ještě jim dáváme vůbec nějaké hvězdy, my jim i věříme????????? Někdo namítne že jsou to vlastenci! Tak ať vlastenectví ukazují i ve skutečnosti. Jdu opět blít a budu až do rána!!!!!
The Collection (2012)
Parádní slejvárna.Brutální orgie které místy nutí zavřít oči.
Bídníci (2012)
Dva a to jedině za výkon Anne...
Americká krása (1999)
Rozumím lidem co tento film velmi prožívají.Jsou to přesně ti, co jich dnes v Česku stále přibývá.Lidé co sami nevědí a necítí jak mají žít.Nikdy jsem podobně nežila a ani žít nebudu, ovšem lituji každého jednotlivce, který se ocitl v této pasti a točí se v kruhu.........Dám tři jen proto, že ten kdo mi to doporučil má šanci utéct ze stejných sraček.Držím ti palce!
Velký Gatsby (2013)
UUUUAAAUUU!Parádní, božské,famózní,citlivé,milostné, křehké,hladivé,grandiozní dílo!Parádně zachycená 20.léta pojmutá ve velkolepém stylu, tak jak si je asi ani nikdo, nikdy neodvážil vysnít.Příběh, který je dech beroucí je ještě umocněn dokonalou hudbou, kostýmy a velkolepou scénou.Leonardo opět září-letos už podruhé-ve velkém stylu.Neexistuje nikdo, kdo by tuto roli dokázal zahrát lépe.Ta čistá láska, která jej žene dopředu, je hmatatelná.Pocit, který ve Vás zanechá je přímo bolestný.......Jak on se na ni dívá!!!!!!!Panebože záviděla jsem jí každou vteřinu toho pohledu, který v jeho očích odrážel co vše pro něj znamená.....Soundtrack je vyvrcholením tohoto díla, které nepotřebuje ničí hvězdy.Je zářivou hvězdou samo....
Sin City - město hříchu (2005)
Velice zajímavé....Dávám 4 ale chci si to pustit ještě jednou a tak nějak cítím, že na podruhé to bude ještě lepší.
Terapie láskou (2012)
Za co ty Oskary????Já už tomu vůbec nerozumím.Ano přiznávám, že Bradley je fešák ale to se mi zdá jaksi málo.....Když k tom u přidám, že je hodně pošahanej a že se v celé této filmové frašce neobnažil ani do půl těla, dokonce ani kotníky mu nebyly vidět!Je fakt, že jsem se do konce dodívala, ale jen z čisté zvědavosti, jestli to vůbec nějak skončí.........A ono jo.
Až vyjde měsíc (2012)
Nebudu nic psát.Líp než Verbal bych to stejně nevystihla.......Takže otevřela jsem hubu na začátku a asi po hodině jsem ji zas zavřela i s filmem.Lituji jen toho, že jsem ji měla prázdnou.Promarněná hodina.