Recenze (173)
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
Dívali jsme se všichni na to samé?
Violetta (2012) (seriál)
Prostě klasická telenovela. Člověk se u toho občas alespoň pobaví. :-)
Zpátky se Sobotou (2012) (seriál)
Nemám nic proti sestříhaným dřívějším scénkám, ale.. ten zdvojený Luděk je teda vážně síla. :-))
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
První řada byla opravdu dokonalá, všechny díly jsem musela za každou cenu zhlédnout během dvou dnů, a ještě několik dní potom na všechno, co se v seriálu odehrálo, myslet. Ze začátku mi dost věcí nedávalo smysl, nebyla jsem si jistá, kdo je vlastně živý a kdo ne, a závěrečné rozuzlení bylo perfektní. Potěšila mě také přítomnost Taissy Farmigy. Byla jsem štěstím bez sebe, že jsem se konečně dostala k výbornému hororovému seriálu, ale druhá řada Asylum byla pro mě celkem zklamáním. Spousta zápletek, které do sebe nijak nezapadaly, místy byly dost nedotažené. Prostředí ústavu by bylo skvělé, kdyby si tvůrci poradili se vším trochu jiným způsobem. Jak už tu někdo v komentářích zmínil, opravdu to vypadalo, jako kdyby sami tvůrci už nevěděli jak dál, tak to prostě nějak "usekli". Za první řadu dávám jasných pět hvězdiček, za druhou už jenom slabé tři, tedy mé výsledné hodnocení činí čtyři hvězdy. Těším se na další řadu, která snad příjemně překvapí.
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérský film)
No, dopr*ele! Co to bylo! Co to tu dělá?
Biting Elbows: The Stampede (2011) (hudební videoklip)
Ou jé, to byla jízda! Skvělý song a jedna velká akce.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Včera viděna první polovina s dabingem, dnes druhá polovina v originálním znění. Bohužel chyba nebyla na straně dabingu, nýbrž celkově děje. Prošla jsem zdější komentáře podle hodnocení a zjistila jsem, že nejsem jediná, komu přišla vtipná akorát hláška s Photoshopem, popřípadě scéna se Calovo synkem, vyznávajícího lásku Jessice na školním dvoře. Obsazení i nápad ovšem skvělé, jen by to nesměla být chvílema taková nuda a trapnost.. :-( 3*
Co ty jsi za číslo? (2011)
Asi opravdu stárnu, ale tento typ "humoru" není nic pro mě.. A Anna Faris mi byla po celou dobu neskutečně protivná (omlouvám se všem jejím fandům).
Dragonboy (2011)
Tenhle druh animace opravdu nemám ráda, nemohu si pomoct (ona princezna má obličejík jak ošklivý chlapeček). Příběh je vlastně celkem milý, ale jinak mě Dragonboy bohužel nějak víc nezaujal.
Grave Encounters (2011)
Ta scéna s krysou mě rozsekala!