Recenze (249)
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejlepší česká čertovská pohádka!
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Bacha na Bucka! Rozhodně lepší díl než slabší dvojka s úžasnou animací. Doba ledová je pro mě nejlepší animovaná série filmů. (Hned za ní skvělé Toy Story)
Lorax (2012)
Příběh docela fajn, animace taky pěkná, roztomilé zvířatka, ale ten zpěv!
Jak vycvičit draka (2010)
Za mě rozhodně animák roku a bude patřit i nadále mezi moje nejoblíbenější filmy. Noční běs je nejúžasnější drak na světě!
Sedm statečných (1960)
Legendární a nepřekonatelná westernovka. Hudba je úžasná, film Vás neuvěřitelně vtáhne do děje a do konce nepustí. Stejně jako Lima, jsem neskutečně držel palce Robertu Vaughnovi, protože jeho postava mě nejvíce zaujala.
Rio (2011)
Animáky mám rád, ale tohle se mi nelíbilo. Animace byla sice pěkná, akční scény zajímavé, ale příběh hodně předvídatelný a nakonec ten zpěv zvířat. Nemám rád filmy kde zvířata zpívají, nikdy jsem tomu nepřišel na chuť, avšak malým dětem se to líbit asi bude.
Auta 2 (2011)
Tak.. po jedničce, která byla naprosto bombastická jsem čekal lepší nebo alespoň vyrovnané pokračování. Ale toho jsem se (asi i očekávaně) nedočkal. Filmy jako jsou tyhle je těžké rozvést dál a dle mého názoru je tento film zbytečný. Burák tajný agent? Parkrát se zasměju ale to co se mi v prvním díle líbilo tudíž závodění je tu málo. Příběh strašlivě klesl a jak bych to řekl. Zabaví to jen malé děti. 2 hvězdičky dávám jen díky oblíbeným postavám a protože se jedničce dá těžko vyrovnat. Na závěr jen, že mi první závod "Světové Grand Prix" přišel jako jednokolový okruh.. pokud nebyl.
Prostřeno! (2010) (pořad)
Bavim se u toho dobře. Občas jsou tam takový burani, že se nedá než smát. (viz celý večer chválí jak si pochutnal a pak za to dá 4 body) Na druhou stranu občas ty lidi obdivuji. Oddychovka kterou si rád prohlédnu a to i nejen díky komentářům Vydry a Bouškové. Edit. Po zvýšení výhry na 40 000 Kč, musím na hodnocení ubrat, stala se z toho naprosto průhledná a obyčejná show.
Ten kluk je postrach (1990)
Občas pobaví ale jinak je to na stejné brdo jako ostatní filmy s podobným tématem.
Green Day: Kulka v bibli (2005) (koncert)
Bože. Úžasný koncert, úžasná show, úžasná kapela. Tohle si mohu pustit kdykoliv a vždycky se u toho budu bavit.