Recenze (105)
Hon na čarodějnice (2011)
Společně s Drive Angry asi nejhorší film za poslední rok.Nicolas Cage si vybírá opravdu skvělé scénáře.
Apocalypto (2006)
Úžasné !!!
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Originální western s originální režií a především se skvělým Casseym Aflleckem.
Střihoruký Edward (1990)
Tim Burton a Johny Depp,myslím že skvělou práci těchto dvou jsem začal obdivovat právě po tomto snímku.Žádný film už se jim nepovedl jako tento,možná až na Eda Wooda. Danny Elfman tu má podlě mě největší zásluhu,jeho hudba nemá chybu. Výprava a masky
Opravdová kuráž (2010)
10 nominací a nic?. no a co ježiši, skvělě vyprávěný a zahraný. 80%
Zoolander (2001)
3% tělěsného tuku 1% mozkové aktivity.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Michel Gondy to zvládl na jedničku a Charlie Kaufman musí být opravdu génius.....nemam co bych dodal :) .... celé je důkazem, že Jim Carrey není jenom komediální herec,ostatně to dokazál už v minulosti - Muž na Měsíci , The Majestic . Geniální film !!!
Znamení (2002)
Shyamalane, ty kluku děsivej.
Kokain (2001)
Tak nějak nic moc. nevim čim to, Depp i Cruz paráda, ale jo, asi ten děravej scénář, srovnat to celé ze strachem a hnusem v L.A tak prostě nemůžu dát vyšší hodnocení. 70%
Mechanický pomeranč (1971)
.Neumím si ani představit jak na tento film reagovali diváci v roce 1971. Tak trochu jiný, ale pro mě naprosto originální, ne, geniální snímek.