Recenze (226)
Hlas Česko Slovenska (2012) (pořad)
Já to prostě nesnáším! 5%
Let číslo 93 (2006)
Opravdu skvělé zpracování letu 93. a celkové pojetí 11.září 2001 .... Přidal bych možná i " dokumentární " , ale to snad ani není potřeba, prostě skvěle odvedená práce jak herců, tak režie a střihu....11. září 2001 je mým velmi oblíbeným tématem, už jsem o tomto dni přečetl kvanta knih a shlédl všechny možné verze jak film, tak i dokumentů a nikdy mě nezklamal....
Vyvrženci pekla (2005)
Hodně se o tom mluvilo, jaká je to pecka, ale zase tak závratného na tom nic nebylo a mě osobně to moc neoslnilo!
Superpolicajti z Miami (1985)
Oba zestárli, ale pořád hrají skvěle!
Kameňák (2003)
Tak Odpad! to zase není, přiznávám, že tam šlo o prd a i ty ost. záležitosti stály za prd, ale zese se na to "dalo" koukat! :))
Myšák Stuart Little 2 (2002)
Stejně dobré jako jednička..:))
Myšák Stuart Little (1999)
Přijemná komedie u které se dá zasmát a malé děti je zbožnují...:))
Protivný sprostý holky (2004)
Takže hele, já tyhle romantický komedie s puberťákama nemám moc rád.......Film jsem si stahnul kvůli Lindsay Lohanové ( zaujala mě jako malá ve filmu " Past na rodiče " kde podal skvělý výkon a zde ve filmu vyrostla, stala se velmi přitažlivou dívkou....:)) Taky zde spolu hrají mé další dvě oblíbený herečky Rachel McAdams a Amanda Seyfried, který taky mimořádně vynikají svojí krásou....:)) Jediná lepší komedie srovnatelná s touto je derie filmů American Pie.....kde už ale nejude jenom o pomlouvání spolužaček jako na střední......a už to nejsou puberťáci..:)) No hodnotil bych tak 3*** s minusem, ale za scény s ( zde ve filmu hloupou) Amandou Seyfriedovou přidávám a hodnotím 3 ***.........45%
Pokušení (2009)
No...film jsem si stáhl kvůli hlavní trojici herců. Amanda opět ( a asi tomu nebude jinak v příštích letech) velice krásná a svůdná....Liam Neeson vynikající herec viz. Schondler´s list, zde nepodává svůj excelentní výkon a Julianne Moore je jedna z mých taky velmi oblíbených hereček.....Příběh se mi líbil ikdyž s filmem " Žena mého muže" se nemůže rovnat, přesto, že jde o remake! Do popisu žánru bych ještě přidal erotický ( erotiky a sexu bylo ve filmu až moc.. :)) (ni proti tomu )..) .. Hdnocení bych se pohybovalo mezi 3*** a 4 ****, ale film skončil a já myslel že je na začátku, velice rychle mi uběhl a to je dobře, nenudil jsem se a tak přidávám.. :))
Milý Johne (2010)
Ani přesně nevím co se mi tak líbilo, ale po skončení filmu mi bylo jasné, že musím dát 4 ****.