Oblíbené seriály (8)
Útěk z vězení (2005)
Po několika letech jsem zase zapla kompletně všechny série. A už vím, co jsem na tom tak žrala. Nervy drásající očekávání, co se stane v dalším díle, skvělé charaktery postav (Scofield, T-Bag), prostě seriálová klasika, díky, díky, díky za brilantní zážitek!
Chůva k pohledání (1993)
Tento seriál mne chytl absolutně za srdce. Viděla jsem ho celý snad 20x a všechny znám na zpaměť. Hlášky Nilese jsou jedny z nejlepších v seriálové historii a ostatní už se pak jen vezou na skvělé vlně bezvadného humoru. Někdo holt nad tím seriálem možná moc přemýšlí.
Živí mrtví (2010)
Nedá se říci, že by všechny série nebyly skvělé, ale třetí se mi opravdu trochu vlekla a nudila mne. Postava Guvernéra mi začala lézt (v seriálu) na nervy už na začátku, takže možná dobře, že 4. série začne až v říjnu, jelikož mi jeho charakter někdy znechucuje díly na které se těším. Ale otočme list, až na některé případy seriál šlape jako nezastavitelné hodiny, Norman/Daryl jednoznačně září nejvíce ze všech a já už jen čekám na říjen a další díly!
Hannibal (2013)
Nečekala jsem, že se někdo bude moci "vyrovnat" hereckým umem, takovému charakteru, za kterého je zodpovědný Hopkins. A zatraceně Mads, to v seriálu docela dost dobře dokazuje. Nechtěla jsem tomu dávat moc šancí, protože miluju klasického dr. Lectera, ale tohle? Je to skvělá podívaná a po 2 dílech sem měla pocit, že první sérii shlédnu celou za jediný den. Will je také velice dobrý charakter, ale myslím si, že člověk už pak jen čeká, kdy se na scéně objeví Mads, který je v roli Hannibala, jako kapr ve vodě. Už jen čekám na další sérii. "Psychopaths are not crazy. They are fully aware of what they do and the consequences of those actions."
Naruto (2002)
Psát o čem toto anime je, je asi stejné jako vysvětlovat malíři, co je to tužka. Naruto je moje nejoblíbenější anime a také jedné, které mne drží, i když má nekonečný konec. Škoda jen, že musím říci, že Naruto má lepší díly než Shippuden, který u mne poslední rok klesl a už se modlím, aby Kishi anime ukončil. Čeho je moc toho je příliš, ale tyhle epizody byly (až na fillery) skvělé.
Nová holka (2011)
Dr. House (2004)
Nemusíte se vůbec orientovat v složitosti chrob pacienta, stačí sledovat mistrovskou práci Hugha a jeho pekelně skvělé charisma!