Recenze (102)
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Bohuzel pro 2 drobna zasmani behem celeho filmu nemuzu udelit ani jednu. Byla to hruza.
Hindenburg - Titanik nebes (1999)
Velmi pekny dokument, muzu jen doporucit ke shlednuti:-)
Hitler: Vzestup zla (2003) (TV film)
Celkem to uslo, akorat to bylo dost zdlouhave a strasne politicke...kazdopadne zajimave zhledout jak Hitler zacinal...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Musim rict, ze jsem byl mile prekvapen. Cekal jsem trochu horsi verzi Pana Prstenu a nakonec me to vazne vzalo. Hudba, prostredi, v kterem se natacelo, pribeh i herecke vykony, proste famozni podivana. Film, ktery ma takovy naboj jsem strasne dlouhou dobu nevidel, urcite to jiz v roce 2013 nic nepredci, alespon podle meho nazoru. Urcite davam 100% a hodnotim jako nejlepswi pocin za posledni dva roky..
Hořčice mi stoupá do nosu (1974)
Nechapu jak neco tak trapáckého může mít 80%. Podle me fakt strasnej shit.
Hostel III (2011)
Tento film mi prisel dobry tim, ze jsem se aspon nenudil od zacatku do konce, melo to spad a dokonce uz mel i trochu napad narozdil od predeslych verzi. Pohodove 4 hvezdy za moje dobre pobaveni.
Hra (1997)
jedna hvezdicka pouze za zaver, ktery nebyl zase tak silene nudny a ubohy jako cely zbytek filmu. Nudilo me to od zacatku az do konce vyjma toho konce:-) ten docela usel
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Me to caplo proste
Jiná země (2011)
Jednu hvezdicku davam pouze za to ze jsem to dokoukal a nevypnul to v pulce. Cely film jsem na neco cekal a nakonec to skoncilo absolutne trapne a melo to dej dost pofiderni. Spise tedy zadny, uklizecka, ktera zajela autem rodinu sveho "pana" bylo mozna to nejzajimavejsi, kdyz se dali dohromady, ale jinak me na tom nic nenadchlo.
Jurský park (1993)
S hodnocenim tohoto filmu nemam nejmensi problem, protoze Spielberg je proste pan reziser. Napad - myslim tim scenar, to melo tedy take dobry, bylo to pekne pojate a hlavne to melo nejaky vrchol, coz mi prijde dost dulezity. Diky moc, ze takove filmy se jeste toci.-) Davam 85%