Recenze (179)
Tenkrát na Západě (1968)
Toto ma byť ten najslávnejší western?! Moc prechvaleny... Dobrý, zlý a škaredý je omnoho lepší !
Rudá planeta (2000)
Jedno z najlepších sci-fi aké som kedy videl ! 90%
Věc (1982)
Na tu dobu dosť husté efekty...
Hříbě (2005) (TV film)
Na Tv film dosť dobre. 75%
Kdo skutečně objevil Ameriku (2010)
Dokument založený na špekuláciách, dohadov, bludov a faktov...
Outpost: Black Sun (2012)
Akčnejšia než jednotka, no nie tak strašidelná...
Sauna (2008)
Moc som filmu neporozumel...hlavne čo to bolo za zlo, odkiaľ pochádzalo atď.
Alamo (1960)
Úžasná záverečná pieseň z ktorej som mal husiu kožu
Mezi vlky (2011)
Najlepší film aký som od nového roku(2012) videl!!! Mrazivá survival dráma z ktorej mi ešte aj teraz beha mráz po chrbte. Dej je silný, emotívny miestami až strašidelný. Som rad že sa na tvorbe tohto diela podieľali bratia Ridley a Tony Scottovi...
Ročník 61 (1993) (TV film)
Naprosté sklamanie. Čakal som že keď v tom bude mať palce Spielberg že to bude dobré...45%