Recenze (179)
Pocahontas (1995)
Jedna z mojich najobľúbenejších rozprávok z detstva, ktorú si pozrem aj teraz. A ta nadherna podmanivá hudba...
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Nezabudnuteľný filmový zážitok z detstva. Aj po vyše 70 rokoch vobec nestráca na svojom čare.
Kapitán Alatriste (2006)
70%
Exit Humanity (2011)
Vzhľadom na nízky rozpočet (iba 300 000 kanadských dolárov!!!) vynikajúco poeticky natočený zombie horor, s úchvatnou hudbou, atmosférou a rozprávaním...80%
Speciální jednotka (2011)
Film má až moc rýchly spád. Všetko tu prebieha veľmi rýchlo, zábery trvajúce maximálne 3 sekundy...Pri pozvoľnom spáde to kľudne mohlo byť o 40 minút dlhšie. V každom prípade obstojný film trošku mi pripominajúci Tears of the Sun.
The Last Winter (2006)
Tie príšery či skôr prízraky vypadali ako nejaký duchovia zmutovaných sobov...Inač skvelý film. 75%
Hvězdná pěchota (1997)
Mám taky pocit že sa režiser inšpiroval nemeckými uniformami z 2.sv. vojny. Napr. nakrčna dostojnicka hodnosť plukovníka, čiapky a kabáty hlavne tie dostojnické.
Pavouci z vesmíru (2010)
Minimálny rozpočet s maximálnym výsledkom!!! Som netušil že s takým rozpočtom sa dá natočiť dobré sci-fi, kvalitou porovnateľne so Svetovou Inváziou (2011)...Tak ako ma bratia režiséri sklamali pri AVP2, tak ma teraz milo prekvapili. Hviezdičku navyše za spomínaný skromný rozpočet.
Hannibal: Nepřítel Říma (2006) (TV film)
Dokument vo veľkolepom podaní...
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Vynikajúci herci, skvelá a podmanivá hudba, dobrodružná atmosféra...No proste najlepší western aký som doposiaľ videl. 95%