Recenze (94)
Přání smrti (2018)
Bavil jsem se, to nemohu říct :-). Willisovi se proste nepodarilo ze sebe udelat slusnaka. Hned od prvnich zaberu bylo jasne, ze by radeji bouchacku nez skalpel. Takovy naturálnější akčňák z 80tých let.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Bitevní scény jsou velmi naturalistické - po Gibsonovsku. Jako ukázka válečných hrůz to svůj účel plní. Klidně bych ubral trošku toho patosu okolo Desmonda, ale co by tam potom zbylo? No jen ty bitky...asi to tak opravdu bylo.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Nepochopitelný kočkopes. StarWars bez Jedi a světelných mečů, to je jako...rybařit střízlivej. Do "nové" ságy nelogicky vstupují postavy z původní ságy. Pokud bylo záměrem se oddělit od historie a začít novou epizodu světů v daleké galaxii, tak se to nepovedlo. Pokud bylo záměrem navázat na předchozí příběhy, tak se to také nepovedlo. 2* za efekty a vtipy.
Švadlena (2015)
Tak nějak si představuji hořkou komedii.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Trošku mi to připomíná 127 hodin. Oscar za kameru by odpovídal. Leo toho moc nepředvedl. Určitě podal lepší výkon v dřívějších rolích, který zůstal bez soškového ocenění. Místo toho bych ocenil práci s vizuálními efekty - medvědice je skvělá.
Legenda o Tarzanovi (2016)
Téma Tarzana by se dalo zpracovat mnohem lépe. Znovu už se na to nepodívám, ale ztráta času to asi nebyla.
Spectre (2015)
Za mě asi nejslabší Bondovka. Chvílemi nudné až trapné. Myslím, že by se tento žánr měl už konečně transformovat do moderní podoby (tím mám na mysli zásadnější proměny než to že 007 pije Heineken) a ne stále zkoušet těžit z minulého století :-).
Bohové Egypta (2016)
Dostalo se mi ještě méně, než jsem čekal.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Dávám dvě hvězdy za kytaristu na náklaďáku s hořící kytarou a parádní aparaturou :-D. Počin dostál svému názvu - je to skutečně šílené.
Wilsonov (2015)
Mám rád tenhle typ filmů. Neumím přesně říct, co mě na tom bavilo, ale rozhodně bych to neshazoval. Možná je to tou vizuální stránkou - takové milé retro .