Oblíbené filmy (10)
Schindlerův seznam (1993)
Sedm (1995)
Město bohů (2002)
Pianista (2002)
Střihoruký Edward (1990)
Vincent (1982)
Moulin Rouge (2001)
Nejlepší, nejúžasnější, nejromantičtější, nejkrutější a zároveň nejkýčovitější věc, jakou jsem kdy viděla. Tenhle film nejde nemít rád, je to fakt mistrovský kousek.