Recenze (185)
Tomb Raider (2018)
Nebyt prvych 15 minut pridam jednu * navyse. Zaver filmu v jaskyni tomu tiez vela nepridava, iked stale mi to pride ako najlepsia sfilmovana verzia TR serie - do teraz.
Rudá volavka (2018)
PODLA MOJHO SKROMNEHO NAZORU: Ako sa mladá balerína Jennifer Lawrence zo dňa na deň najlepšou ruskou špiónkou stala, samozrejme po absolvovaní výcviku mladistvých rekruitov v eticky kontroverznom ruskom ústave “The Sex Games”. TOTALNE zvládnutý pokus o atmosférický a rafinovaný cold-war thriller s romantickou linkou. Vyspelá špionážna dráma, ktorej chémia medzi ruskou agentkou a americkým agentom je SLUSNA na to, aby si mohol reziser dovoliť stavať výhradne na nej. Pri svojej odvážnej stopáži totiž ponúka thrillerové napätie a akciu. Lawrence s jej detskou tváričkou je v ňom castingovou CERESNICKOU roku. Matthias ako hrá uveriteľne, dokonca sa podobá na Putina! Na nič si nehrajúci akčňák Atomic Blonde je v tomto dueli jasným PORAZENYM.
Invaze (1996)
Toto porovnávať s Kontaktom je na facku. Inteligentné sci fi? Pomo nenechaj sa vysmiat.
Anon (2018)
Pre mňa najslabší Niccol. Záverečné odhalenie viac než slabé, takmer akoby patrilo k inému filmu. Skoda takmer 2/3 sa pozerali dost dobre.
Cizinec ve vlaku (2018)
Nedopozerané. Dúfam, že scenáristu zavrú na týždeň do miestnosti s nejakým poistovakom.
Anihilace (2018)
Hádam bude aj Authority a Acceptance.
Správci osudu (2011)
Strašná sprostosť, tí klauni v klobukoch, jeden čo to riadi a opäť jeden vyvolený, predurčený ktovie k čomu. A úvaha na koniec o osude wtf? FU!
Faktótum (2005)
Pre mna uzasne.
Nelítostná (2017)
Sklamanie, taký slabý scenár a taká dlhá stopáž.
Hyena (2014)
69%? co vam tam chybalo tretie pohlavie?