Poslední recenze (1 310)
Death's Game (2023) (seriál)
Nečekaně originální a propracovaný seriál plný nápadů. Zvraty a navzájem se proplétající životy byly skutečně svěží a zábavné, navíc i akce nebyla zlá. Hlavní hrdina mě bavil asi nejmíň svým fňukáním ve svém původním životě, ale zbytek, byť se konec trochu unyle rozvolnil, je nářez. Dojemné je to místy trochu na sílu, hlavně ke konci, ale je to dramaticky silné a účinné. Musím hned zítra zavolat mámě.
Fallout (2024) (seriál)
Jako celoživotní fanda dávám tu čtvrtou hvězdu už jen proto, že to konečně někdo solidně a uvěřitelně natočil. Ale nemůžu pominout i dost věcí, z kterých jsem už tak nadšenej nebyl. Znatelně zvolněné tempo v polovině zamrzí, rozjezd byl o dost našláplejší, ale stane se. Ale brzy si člověk všimne, že i když je to udělané velmi slušně detailně a přesně, je postapo svět dost prázdný. Sem tam barák, pár lidí ...interiéry jsou fajn, ale exteriéru se dá dost vytknout. Ale například obsazení je hodně příjemný, Lucy i Cooper jsou parádní. Maximus už moc ne, je spíš otravnej a romantická linka mi přišla dost křečovitě naroubovaná. Tuhle řadu beru jako vysvětlující a úvodní, takže uvidíme, jak se to kvalitativně posune, zatím celkem dobrý.
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Tak tenhle svět mě moc nebavil, musím přiznat. Být to víc ulítlé, možná by to bylo zajímavější, ale kromě animace a nálady šel scénář úplně mimo.