Poslední recenze (505)
Mandalorian (2019) (seriál)
Momentálně nejlepší série ze Star Wars univerza. Zasloužených 5/5.
The Last of Us (2023) (seriál)
Precizně zvládnuté řemeslo ve všech směrech. Pro fanoušky herní série rozhodně zdařile zvládnutá srdeční záležitost do seriálové podoby.
Insidious: Červené dveře (2023)
Rozjezd to mělo tak dlouhý, že by většina párů v kině stihla minimálně dvě soulože, a vůbec by to na filmu nepoznali. Minimum lekaček, a k tomu vlastně celkově nula inovace. Když byste si pustili druhý díl, kde jsou o deset let mladší herci této série, a hned potom tohle, tak byste zjistili, že se vlastně díváte na mnohem nudnější vykradení toho úplně stejného, což vlastně zcela utne pocity strachu a zážitku žánru horor. Dalo by se to odpustit, kdyby hlavní démon nebyl absolutně nudný ňouma a přiložil pod kotlem. Tudíž výsledek je jasný, a to, že tento film je vyloženě zklamání pro jakéhokoli klasického diváka “duchařin” a zvláště fanoušků této série. Je mi líto. PS: Hlavní chyba filmu pro diváka? Sází na stejného démona, a převypráví stejné vzpomínky, které již divák odhalil a viděl v předešlém(druhém) díle, tudíž to vezme veškerý moment překvapení, tajemna a strachu. Pokud na to jde divák nedotčen znalostí série Insidious, tak stejně existuje druhý díl, který to zvládl natočit a odvyprávět mnohem lépe.