Oblíbené filmy (10)
Hanebný pancharti (2009)
Velmi promyšlený film od začátku do konce a pro distributory trošku oříšek,jazyků se zde prostřídá opravdu hodně.Velmi dobře dosazenou postavou je Hans Landa v podání Christopha Waltza.Jde vidět,že to je film od Quentina Tarantina,protože tak jako v autu zabiják nejsou scény něják moc sestříhané,jenže v autu zabiják to byla spíše nuda tady je to rozděleno do kapitol a to bylo vyřešeno pěkně,proto 5hvězdiček dokonalost.
Superbad (2007)
Pařba ve Vegas (2009)
U tohoto filmu sem ani na minutu neváhal jaké mu dám hodnocení.Hodně jsem se divil začátku kde ta pařba byla přeskočená,protože jsem si myslel,že to je o tom,jako film Vegas Baby.Ale pak jsem zjistil,že to je milionkrát lepší proto jsem si film hned zařadil mezi mé nejoblíbenější.
Smrtonosná past (1988)
Smrtonosná past 2 (1990)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Nejlepší bojovka co sem viděl.Škoda,že jich v poslední době moc není,možná tak Turnaj zabijáků,ale to je všechno.10/10.