Recenze (469)
Rivalové (2013)
Typický Howard a jeho řemeslná superpreciznost. Sic skoupá na explicitní emoce, ale s duší.
Vražda v Orient expresu (1974)
Příběhově famózní a závěrečné rozuzlení působivější než jindy a to i přesto, že místami mi chyběla ta elegance sama v podání mistra Sucheta...
Bojovník (2015)
Co k tomu? Fuqua si udržel, řekněme to vlídně, svůj ryze průměrný standard. A bohužel z toho to ani Jake s Forestem nevytrhnou.
Rozhovor (1974)
Filmařsky i herecky brilatní psychologické krimi-drama... Do plného hodnocení chybí jen "little less conversation, little more action please". :)
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Fantastický příběh, fantastický hudebník...
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Brutál... #Spartans would have known... #Throw such a SOCIOPATH off the cliff!!! 4½
Hoří, má panenko (1967)
Klasická "Formanovina"... :)
Křižník Potěmkin (1925)
Zajímavejší než film samotný jsou právě skutečnosti jej obestírající a to hlavně ono přelomové zpracování...
Metro Manila (2013)
Vskutku výborné...
Shake Hands with the Devil (2007)
Obdobně tíživé jako Killing Fields. Kdybych mohl, dal bych hvězd šest...