Recenze (469)
28 dní poté (2002)
Opravdu bestiální a syrové, místami působí až odpudivě a atmosféra je vskutku deprimující. Příběh tu moc nezkoumejte, to je jen bezduchá slátanina, jen tak aby se neřeklo (ikdyž do celkového obrazu dobře zapadne). Těžko hodnotit.... volím zlatou střední cestu. ***
Poslední pokušení Krista (1988)
Jeden z obsahově nejhlubších snímků vůbec. Scorsese zase potvrdil po Zuřícím býku či Taxikáři svůj úžasný cit pro natočení takovýchto filmů a Dafoe a Keitel dle mého názoru předvádí jeden ze svých životních výkonů. Velice nedoceněný film.
Americká krása (1999)
Opravdu výborné. Každý ať si z vyústění udělá obrázek sám, ale já mám jasno. Mimo jiné Kevin jako vždy výborný.
Hon (2012)
Emočně náročný snímek, který má svá slabá místa (hlavně co do "logického" jednání postav). Ta všechna jsou však překryta úžasnou atmosférou, napětím a sugestivností filmu. Od počátku jsem sázel na Klářina bratra, odpovědi jsem se nedočkal, ale co? Lov, přece ještě neskončil...
Hlad (2008)
Jojo, dostal jsem, co jsem chtěl. Film, který dávkuje silné okamžiky v pravidelných frekvencích. Film, jehož gradace je prakticky nepatrná. Film, jehož atmosféra nehoustne, ale ani neupadá. Film, jenž vzpomíná událost, která se ve světě nepřipomíná. Film, který je záhodno vidět.
Lovci hlav (2011)
Tohle můžu. Pasáž od kadibudky po přerod na skinheada je jedna nejintenzivnějších filmových zážitků, co jsem kdy zažil.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Kdyby to neměla bejt pohádka pro děti asi bych si myslel, že je to nějaká propagandistická slátanina na ty krásný, blonďatý, modrooký, dokonalý nadlidi, pardon "nadsovy". No...ale animáč to jinak nebyl špatnej.
Stalingrad (1993)
Originalita předčila kvalitu.
Big Lebowski (1998)
Můj jedenáctý nejoblíbenější film. Co scéna to perla. Asi nejlepší komedie pro intoše, co znám.
Skřivánci na niti (1969)
"To je podstata člověka, vidí samé ideje a zakopne o kdejaké hovno." Hrabal v rukách pana Menzela nezklamal.