Recenze (2 109)
BANGER. (2022)
Byť mi není vůbec blízká tahle směsice lidí, svým zpracováním si jistě BANGER. zaslouží pozornost. A to nejen po technické stránce - zejména střih a fakt, že to celé bylo natočeno na iPhone. Mišík dokázal, že hrát umí, včetně benjamína Bendiga.
Honest Guide (2016) (pořad)
#rulickari #trdelnik #bankomaty #prazskasunka
Sixteen Candles (1984)
Takový pohodový teenage biják z osmdesátek.
Infinity Pool (2023)
Zajímavý psycho bizárek. Ocenil bych lépe, kdyby byla kratší stopáž.
Frekvence (2000)
Krásně zpracovaná dějová linka časové smyčky, která se zaobírá myšlenou, že každá změna v minulosti má dopad na přítomnost a budoucnost. Takových filmů je pomálu.
Babylon (2022)
Bravurní, svižná a mile ztřeštěná filmařina o filmařině v (nejen) v 20. letech.
Maskovaný podvodník (2022)
Příšerné zpracování o podvodnické smetánce.
Indián (2022)
Bídná tragédie.
Pouta války (2004)
Skvělá filmařina od Korejců. Vojenské scény by strčily do kapsy lecjaké americké válečné blockbustery.
10 Dollar Death Trip: Inside the Fentanyl Crisis (2020) (TV film)
Taková sonda do běžný feťácký uličky v USA.