Recenze (762)
Černý telefon (2021)
Bohužiaľ, cez kopirák, už sto krát použitý dej, funguje iba čiastočne. Originál nápad spočíva v nelogických volaniach cez magický čierny telefón. Čakal som viac.
Nesnáším tě, lásko (2021)
Ani jeden vtip, možno jeden...
Promlčeno (2022)
Krimi možno...,ale thriler nie. Solídna zápletka.
Persona non grata (2021)
Jediná scéna s vyrieknutím pravdy toto dielo nezachráni. Mne to osobne nesadlo. A kto si myslí, že je to komédia, je na omyle...
Vřískot (2022)
Pritom taková blbost...nič nové, nič prekvapujúce.
Jakša: Nekompromisní operace (2022)
Dá to zabrať, rozpoznať, kto je kto. Potom to už ide. Zápletka obkukaná, tempo slušné, akcia slušná, hlavný hrdina veľmi slušný až ho skazí ten druhý, ktorý mu vysvetlí ako funguje život. Teším sa na dvojku v Londýne.
Sucho (2020)
Akoby som to veľmi jemné napísal? Sucho je suché. Zdĺhavé, roztrhané, bez štipky akcie, toto si určite nezaslúži 68%... dúfam, že to je iba omyl. Užívateľ m.arta tento film prirovnala k Trom bilboardom za Ebingom. Čooooooo? Marta pozerala určite úplne iné filmy.
Přání Ježíškovi (2021)
Očakávanie bolo veľké, ...skutočnosť trochu sklamaním, akoby hrali členovia matérskeho divadla. Jediná hláška od pani Holubovej o Sherlockovi film nezachráni.
KIMI (2022)
Pomalý rozbeh nahradilo skvelé finále.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Tak toto sa nevydarilo. Utrpenie.