Recenze (50)
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Jako pardon, ale tohle mi přišlo velmi nelogické. Celou dobu super tísnivá severská atmosféra, těšila jsem se na to, až týpkovi narostou koule a postaví se za svou rodinu. Ale dostal dvě (možná tři?) rány pěstí a to ho naprosto uzemnilo. :) Bohužel ani jeho manželka se neměla k žádné akci. Ženy, co jsou schopné zvednout auto, aby zachránily svoje dítě, jsou tak na kilometry daleko od těchto dvou absolutně rezignovaných rodičů a možná velmi nespokojených osob, kterým vlastně vůbec nevadí, co se stane s jejich životy. Chápu, strach, šok… ale tohle úplně bolelo *OH MY EYES, MY EYES*
Potvora (2016) (seriál)
Můj nejoblíbenější seriál poslední doby. Trochu mi místy připomínal Mirandu, ale Fleabag je mnohem vulgárnější, sarkastičtější a o něco více orientovaný na sex. Takže bych možná řekla trochu realističtější. :-) Phoebe Waller-Bridge je famózní a naprosto jsem neočekávala, kam až první série může vygradovat. Druhá série byla snad ještě větší jízda (pro mě i mnohem více emotivní), zvláště pak, když přijde na scénu Andrew Scott aka Hot Priest. Zakončení celého seriálu realistické, smutné a zároveň trochu veselé... No, bude se mi stýskat!
Všechno, všude, najednou (2022)
Čekala jsem něco víc logickýho a propracovanýho (ve smyslu cestování časem, popis přeskakování do jiných dimenzí atd.), ale zklamaná jsem jen trochu. Scény s Raccacooniem mi to vynahradily.
Ono (2022)
Ten začátek se mi zdál jak nějaký nízkorozpočtový TV film, měla jsem sto chutí to vypnout. Pak se to ale rozjelo a učitě stojí za to si na to počkat. A jak už bylo řečeno, je to takový bizár, že děj snad ani nejde odhadovat. :)
Vlajka smrti (2022) (seriál)
Pomalý rozjezd, ale jsem ráda, že jsem to po prvních dvou dílech nevzdala. Taika Waititi je prostě boží. :)
Ulička přízraků (2021)
Tak tohle se mi vůbec nelíbilo. Nuda, nuda, nuda.
Matrix Resurrections (2021)
Totální cringe. Škoda.
Nikdo (2021)
Odenkirk jako totální badass. Těšim se, až zapomenu o čem to bylo, a kouknu se znova. Po dlouhý době akčňák, co stojí za to.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Škoda, mohla to být pecka, ale vlastně to byl dokument hrající na city a nic nového nepřinesl. Největší zážitek jsem měla z komentáře Jennifer Aniston k působení Brada Pitta v jednom díle. David Schwimmer: "And your fella, Brad" ... kouká na Jennifer... A ona: "Pitt came. Did one." Boží, to za to stálo.
Báječný svět shopaholiků (2009)
To byl hrozně cheesy film, fakt. A takovej hloupoučkej. Ale nic jinýho jsem od něj ani nečekala, jako oddychovka se to dá. :-)