Recenze (288)
GP 506 (2008)
Nudné, zdlouhavé a místy se v tom člověk ztrácí. Ve filmu se prolíná minulost se současností, takže je v tom trochu zmatek. Nápad to není špatný, ale provedení je už horší. Jestli máte zájem o podobný horor, ale lepší, tak doporučuju Bunkr smrti.
Little Witch, The (2013)
I bez bubáků a příšer jde vytvořit napínavý kraťas s pořádnou atmosférou https://www.youtube.com/watch?v=EiKFEwI5YrI
Auto (1977)
Být tam jiný konec (nejlépe že by auto zmizelo samo) tak tu jednu * přihodím. Film má atmosféru, napětí, má i honičky v autě, ale ten konec mi prostě nesedí.
Mír podle Mnichovské dohody (1988) (TV film)
29.září 1938, černý den našeho národa a den hanebné zrady všech západnich mocností. Obětování Československa jenom pro odložení nevyhnutelné války na necelý rok. Nadstandartní dokument který nešetří kritikou žádné naše tzv.spojence je přesnou ukázkou politiky ústupků. Ze záběrů podepisování smlouvy musí být demokratickemu světu na blití ještě dnes.
Kowai onna (2006)
Nebýt první povídky, která byla parádní - zamrazilo mě skoro vždy, kdy se objevila žena v rudém. Hlavně její výraz byl něco. - tak by to byla tragédie. Druhá už hraničila s komedií a třetí mě docela nudila. Takže za **.
Pictured (2014)
Tak tady se Sandberg vytáhl o třídu lepší než Cam Closer.
Après le bal (1897)
Jelikož je tady první erotická scéna ve filmu, tak z toho asi chlapi pořádně šíleli. I porno nějak začínalo.
L'Auberge ensorcelée (1897)
I horory musely nějak začít a tady je toho jasný důkaz. Aspoň že na konec utekl, jinak by to bylo divné.
Bitva o Tyrnavos (1897)
Jeden z prvních, možná i první válečný film zachycený na film. Bránění, dobývání, dobytí - to vše v jedné minutě. https://www.youtube.com/watch?v=Ea08PJQoqZY