Recenze (30)
Běžící muž (1987)
Bohužiaľ s knihou má tento film pramálo spoločné, čo mu je dosť na škodu.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Bohužiaľ veľké sklamanie. Grafika skvelá, kostými i masky na jedničku, muzika na úrovni, akcia však už dosť kríva, dej takmer nestojí za reč, postavy sú nesympatické a nudne k smrti… Je to taký mačkopes. Veľký potenciál zakopaný hneď v prvej časti. Skvele.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Dve hodiny ukrutnej nudy.
Duna (2021)
Nuuuuuuudaaaaaa
The Circle – USA (2020) (pořad)
Koncept vcelku ok, vhodne aj ako binge watch. Kamera a strih na vysokej urovni. Hry zaujmave. Otravny ALERT sound. Pridavanie ucastnikov do zakladnej party je dost zvlastne, ale v ramci konceptu povedzme ok. Neustale sa meniace pravidla do istej miery simuluju aj moc socialnych sieti. Satire on. Chybal mi tu akurat fact checking, shadow ban, alternovanie sukromnych sprav, sponzorovane prispevky a propaganda. Satire off. Ucastnici hry vcelku zaujmava skupina. Vela sa tu flirtuje, bullshit talku alebo detailov z backgroundu ucastnikov je pomenej. Zda sa, ze vznikaju aj skutocne priatelstva. Final 5 parada.
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
Veľmi slabé.
Díra u Hanušovic (2014)
Videl som amatérske porno ktoré malo lepšie vykreslené postavy, trefnejsi humor a zmysluplnejší dej. Blahoželám 😂
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Celé to posrali. Nie že by bolo čo zachraňovať... hudba recyklovaná, grafika parádna, scenár písali snáď leniví dementi. Disney ftw.
Velký hack (2019)
Tema ok, ale ako dokument je to velmi slabe. Trva nekonecne dlho kym sa dostanu k veci. Tak 2/3 stopaze su uplne zbytocne.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Absolutne necakane. Skvela grafika, zaujmay pribeh, dobra akcia. Solidna zabava.