Recenze (68)
Voják (2006)
Hodně povedené béčko,které je sice plné klišé,ale je to docela slušná jízda,u které se nenudíte a za to dávám plusové body.75%.
Fakjů pane učiteli (2013)
Neuvěřitelně nevtipná komedie(?) a důkaz toho,že i film,z kterého je vám na blití může být komerčním hitem. Vyrobeno v Německu.10% za docela povedenou poslední 10 minutovku......A HLAVNĚ FAKT,ŽE UŽ JE KONEC.FAK JÚ.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Hodnocení se téměř po 24 letech nemění-sympaťák Seagal v komerčně velmi úspěšné roli,kterou si rád po 3 letech zopakoval-prostě pouze průměrný akční film s pár dobrými scénami.Erika je k nakousnutí :-).55%.
Ještě větší blbec, než jsme doufali (1994)
Říká se,že čas ukáže a tak jsem po 21 letech neváhal a stáhnul si tuhle naprosto debilní komedii s impotentním scénářem a s naprosto nesvépráným režisérem,snad trochu s pocitem,že bude se čemu zasmát.Vždyť pokud se nepletu,byl to nejnavštěvovanější film měsíce června léta páně roku 1994.A jaký že převládal pocit.....trapné chvilky se střídají s pocitem hnusu.To jak Přeučil jebe na recepci Kostohryzovou je hnusně nesexy a trapárna na asi desátou,jediné plus je Simona Chytrová.....moc pěkná ženská..........suma sumárum celých a zasloužených 0 %.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Za "kuře pro chlapy" dávám palec nahoru.A "kuře po etiopsku" musím taky zkusit.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Chci být Wolverine.10.10=100%!
Skála (1996)
Vrchol akčního prožitku!!100%.Ed Harris je skvělý.
Forrest Gump (1994)
:-)))).Nevidět= neznat.100%.
Ať vejde ten pravý (2008)
Tak tohle mám rád,opravdu rád!!
Cesta do fantazie (2001)
Tímhle filmem to vlastně začalo a jsem čím dál tím víc pohlcen mistrem Miyazakim.100%.