Recenze (1 581)
Cunk on Earth (2022) (seriál)
Dost únavná záležitost, kterou příval vtipných a méně vtipných hlášek nahoře neudrží. Vlastně je to naopak, ten základní koncept mě otravil po půli prvního dílu.
Smrtící ticho (2020)
Velké plus, že je to krátké. Velké minus, že uhadnete vraha už v půli. A k dobru nějaký twist a kopa nesmyslů.
Na prahu ráje (2018)
Určitě zajímavý to zažít. Haloun k tomu napsal článek; má to dost podobně. https://www.bubinekrevolveru.cz/svrab-filcky-v-raji
Víly z Inisherinu (2022)
McDonagh koncertuje se svojí standardní herečkou partičkou v čele s Farrellem. Úžasný. Triviální. Zabijácký!
Saw: Hra o přežití (2004)
Poměrně zdařilá záležitost. Uprostřed to sice trochu ztratí spád, ale pak zas....
Před úsvitem (1995)
Jeden dlouhý dialog, ktery se za střízliva nedá vydržet.
Desperado (1995)
První půlka je už klasikou, které se dá málo co vytknout. Druhá přepne na trochu obyč obrátky. Ale nešť.
Muž z Hongkongu (1965)
Neskutečně otravná věc, kterou čas okousal, že z toho nic než pocit trapnosti nezůstalo.
Johnny English se vrací (2011)
Nemá to vtip, spád, nic. Proč na to koukat?
Medená veža (1970)
Od začátku mě iritovala ta "závažnost" vypravěče. A během první půlhodiny to má dost znaků nastávající supr banality. A, to se prostě nedá. Perlu slovenské kinematografie tímto s úlevou odkládám.