Recenze (1 573)
Kolo Ghislaina Lamberta (2001)
Co všechno jste chtěli vědět o cyklistice a báli se zeptat. Proč ne. Taková Kratochvílná srandička u které se zas tak moc nenasmejete.
Bílý lotos - Série 2 (2022) (série)
Proč jsem si nepřečetl svoje hodnoceni první série. Nějak jsem se mylně domníval, že to nebylo špatný. Nicméně 2s je prostě hrozná. Úplně o hovnu. Předvídatelné. Plné vycpavek. A naprosto zbytečných "dějů". Chvilkama to vypadá jako reklama na resort. Ale to je stejný jako S1. Fakt jsem se bál, že se tam objeví hrázný Horyna. Strašně se stydím, že jsem to viděl celý. Snad za to může moje nachlazení. Je těžké!
Barák (2022)
Takové hříčky. Co s tím?
Manifest (2018) (seriál)
Zajímavý nápad, ale po 2 dílech je zjevný, že to je jen ten první nápad. Jinak nic, bla bla bla
Tenkrát na Západě (1968)
Jak na to koukám víc a vícekrát, tak to vidím jako jedno z největších věci v kinematografii vůbec. Hlavně tím, jak je to pro všechny. Jak je to jasný, a přitom ne od začátku. Jak můžeš přemýšlet nebo se dojimat nebo se smát. Tahle věc je prostě FILM.
1899 (2022) (seriál)
Taková věc, která je zajímavá a hrozně chcete vědět, co se to tam děje. A pak to zjistíte a je to rozhodně 'závažné'.
Komparz - Série 2 (2006) (série)
Vlastně 2.serie mám dost dobrý momenty. Díl s postiženým dítětem je fakt echt. Některý díly se blíží trapností Kanclu.
Komparz (2005) (seriál)
Není to špatný, ale ta šablona do nekonečna točená dokola, se přejí rychle.
SAS: Divocí válečníci (2017) (seriál)
Velký zklamání. Věc plná těch nejstupidnejsich a echtsentimentalnich šablon, takže pro skutečný děj nezůstává už žádný prostor. Blbý, blbý, blbý
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
Není to Erste klasse, daleko od severských majstrstyku, ale přesto docela svižná záležitost. Takové 3.5+. To ale platí pouze pro 1.serii. Od první minuty 2.serie pochopíte, že kouzlo první je nenávratně pryč a z příjemně temné první řady se stává jen pitomá fraška