Recenze (219)
Zhoubné zlo (2021)
Je to bizár, ale zase námět se mi líbil a byl jsem překvapený, jak se to vyvinulo. Mně to rozhodně mile překvapilo a rád se na to podívám znovu.
Terminátor: Temný osud (2019)
Já byl mile překvapen. Čekal jsem průser ve stylu Genisys a dostal jsem dvě hodiny nabité akcí, která se mi opravdu líbila. Kvalit prvních třech dílů to v žádném případě nedosahuje, ale průser to není. Btw. Návrat Lindy Hamilton mě velmi potěšil.
Smrtihlav (2017)
Dvě hvězdičky za hudbu a první část filmu. Bohužel nedokážu překousnout takto zmršené provedení operace Anthropoid.
Deníček moderního fotra (2021)
Příjemná komedie. Mádla mám poměrně rád a do role mi sedl. Jsou jistě lepší komedie, ale tento počin neurazí a docela pobaví.
Ochránce (2021) (seriál)
Největší překvapení tohoto roku. Posledních pár let se mi nestává, že bych opravdu netrpělivě vyhlížel nové epizody seriálu, ale toto mě prostě dostalo. Perfektně napsané, úžasná hudba a skvělé herecké obsazení. Vaculík se do role hodil skvěle a některé epizody mě donutily nad celým dějem opakovaně přemýšlet. Jednoduše skvělý počin a přiznám se, že bych si přál vidět i další případy, které by se dostaly Aleši Pelánovi na stůl.
Zpráva (2020)
Jednoduše obrovské zklamání. Knihu od Vrby jsem četl dvakrát, tvůrci měli z čeho čerpat a mohli film udělat velmi autentický. Čekal jsem, že to tam ukáže několik zásadních momentů, které Vrba v táboře zažil, jako například likvidaci židů z Terezína, nebo jeho působení v Kanadě, ale nestalo se. 2* jen za samotný závěr a za start. Bohužel absolutně promarněná šance na skvělé drama.
Nekonečný příběh (1984)
Film mého dětství. Pokaždé, když ho pustím, tak mnou projede obrovská vlna nostalgie. Je to skutečně nadčasová pohádka, která dokáže oslovit i v dnešní době a navíc má i krásné sdělení. Říše fantazie prostě nemá hranice.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Za mě slabší pokračování, ale stále kvalitní animák. Pro mě jakožto milovníka animáčků to byla povinnost.
Chemo (2015)
Film mě velmi mile překvapil. Pěkná hudba, zajímavé téma a poměrně zajímavé zpracování (zejména zpěváci zasazení přímo do filmu). Co mě však nejvíc zaujalo bylo, jak se s postupující nemocí hlavní hrdinky mění okolí na víc a víc depresivní a temnější. Za mě rozhodně velké překvapení. Poláci mě znova příjemně překvapili.
Případ Roubal - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Jsem mile překvapený. Zrovna takový počin bych od Novy nečekal. Jsem zvědavý na závěrečný díl.