Recenze (156)
Zátah (1984)
Celkem mě pobavil ten konec v polštině :D
Velký dar (2017)
Moc pěkný film citech, lásce a porozumění. Jedna věc ovšem pro mě měla hlubší smysl. Když nemáte peníz, pojištění, dobrou práci můžete dostat soudce ze staré školy a přijít o to Vám nejcennější. Smutné leč pravdivé, že v dnešní době často láska nevítězí. Ale bojovat za ni budeme :)
Polda (2016) (seriál)
Pište si co chcete, ale mě se seriál líbí a upřímně se u něj i zasměji :) Sedí mi jak postavy tak prolínající sedějové linie. Pravidelně se těším na další díl a je to jediný český serial ,který momentálně sleduji :)
Hrdinové ohně (2017)
Vůbec se nestydím napsat, že na konci filmu jsem brečel jak novorozeně.
Elitní zabiják (2014)
Tohle se snad ani nedá komentovat. Hlavní hrdina je tak nudnej,a jednoduchej jako váza z doby kamenný a tak vypadal i jeho obličej . Prachovské skály by to zahrály lépe. Chtěl jsem dát hvězdičku za Bruce,ale ten konec.. ten konec....Celý film tupý jak brusle Jindřicha Plachty po procházce Plzeňskou škodovkou. Nikdy více prosím.
Kokuhaku (2010)
Tak to bylo tedy něco. Již na počátku filmu jsem tušil, že se film pomalu rozjede,ale to jsem ještě nevěděl co mě čeká. Nejen, že mi film svou krutopřísností sfoukl čepici,ale navíc i boty a vlastně vůbec nevím jestli sedím na tom správném křesle co jsem seděl na začátku. Asijská tvorba je prostě jiná. Je přísná, je krutá, je úchvatná a pro nás až srdocervoucí. Jeslit chcete vidět pořádnou jízdu a nevadí Vám krev pak zvolte korejskou nebo japonskou tvorbu a určitě nebudete litovat. Původně jsem myslel, že by se tento film dal promítnout v nějaké třídě,ale myslím, že by to nebyl dobrý nápad. Stálý problém msta nebo spravedlnost je zde nově vydimenzovám.... Šíleně geniální ve všech směrech s hudbou co mi rozbušila srdce. 100%
Nemilosrdní (2015)
Aspoň, že ti francouzi a korejci umí natočit trošku syrový akční film.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Velmi příjemné překvapení. Musím říct, že by mě nenapadlo, že dokážeme v koprodukci natočit film s takovou krásnou výpravou. Na České poměry, kde je dnes již vše klasicky strohé a oškubané velmi pěkná dvoudílná série. Ani mi nevadila mluva, která dost dobře chápu byla přizpůsobena dnešnímu divákovi. Výborné herecké výkony i obsazení včetně děje, který měl prostě spád :) Vůbec mi nevadil Vojda Kotek jak zde někdo píše v roli vévody ba naopak. Byl výborný. Ten jde herecky nahoru a na Marii-Luise Stockinger byla radost pohledět. Zaslouží si vyšší hodnocení. Rozhodně jeden z nejlepších historických českých filmů. Tu jednu hvězdičku navíc bych dal, kdybych zde viděl bitvu, třeba malou nebo pluk , několik pluků. V té době se stále válčilo a ten film by si to zasloužil. Natočit repliku historické bitvy s někola spolky vojenských klubů třeba i z okolních zemí by tento film vynesl ještě výš. Malá nebo velká škoda, protože to jediné u mě tomu chybělo.
Transfer (2010)
Nějak se podivuji nad hodnocením, protože tohle není obyčejný film. Tohle je budoucnost nebo aspoň jedna možná verze ní. Všichni chceme být nesmrtelní. Tohle je něco víc. Něco co si zaslouží vice přemýšlení. Pro mě jeden z filmů roku. Jsem opařený.
Dunkerk (2017)
První polovina filmu mě tak nějak nezaujala , nemastné , neslané, takové nic a to jsem velký fanda všeho co se 2. světové válký týče ,ale ta druhá to už bylo něco. Tak nějak mě ten film dostal, ale vůbec nevím jestli to bylo hudbou nebo kamerou nebo předem daným koncem, který je dán historii. Prostě pecka. Válečný film roku rohodně.