Recenze (996)
Noc oživlých mrtvol (1990)
Velmi dobrý hororový remake s vynikající atmosférou a příjemným obsazením. Nejpříjemnějším hercem je samozřejmě Tony Todd, známý spíš jako Candyman.
Návrat oživlých mrtvol 2 (1988)
Hodně mi to připomíná jednu epizodu (Zánět spovijek) ze seriálu South Park. Tohle je však míněno vážně (hehe). No, vlastně ani ne. Je to spíš taková zombie komedie s hororovými prvky. A když říkám komedie, tak rozhodně s černým humorem, kterého je tu habaděj. Děj je tu téměř nulový a některé postavy jsou tak uřvané, že si přejete, aby už je ty zombies konečně sežrali.
Halloween: H20 (1998)
Po jedničce nejlepší díl série.
Halloween: Prokletí Michaela Myerse (1995)
Chudák Myers, tohle si opravdu nezasloužil.
Halloween II (1981)
Kvalita šla mírně dolů, ale pořád je to nadprůměr.
Jason X (2001)
Jason ve vesmíru. Originální námět, který ale plně nevyužil svůj potenciál.
Pátek třináctého 9 (1993)
Nejhorší díl série. Proč? Podívejte se na to a uvidíte sami.
Pátek třináctého 8 (1989)
Jason na Manhattanu mírně nudil, ale ušlo to.
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)
Jasonův největší masakr a nejlepší díl z celé série.
Pátek třináctého 5 (1985)
Velice kvalitní díl. Zážitek z filmu vám ale zkazí skutečnost, že za maskou se neskrývá Jason, ale nějaký jiný magor.