Recenze (287)
NON-STOP (2014)
Dal bych i 4 *, jenže to by Non-Stop musel být: - o půlhodiny kratší; - s víc bojovýma scénama; - jít rychleji k jádru pudla (prostě stačilo, aby lidi začali umírat dřív :) Neeson to pořád má, ale 72 hodin (první díl, ten druhý nestál za nic) už se asi opakovat nebudou.
Jack a obři (2013)
Viděl jsem na malinkaté obrazovce žlutého autobusu, takže jsem byl možná ochuzen o některé vizuální detaily, ale nelituju. Velmi jsem si užíval jemné vtípky všech zúčastněných. Moc povedený film.
Lidé z maringotek (1966)
Umírání J. Kronera bylo sice trochu přes míru, ale jinak jako pro doživotního fandu cirkusu nemůžu jinak, než takto vysoko hodnotit. Moc pěkná práce.
Pojedeme k moři (2014)
This was some serious shit, Mr. Madl. Well done, well done.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Dlouhé a nudné. Aspoň, že tam byla Emma Stone. Bohužel ty dva a půl hodiny života už mi nikdo nevrátí.
Pompeje (2014)
Gladiátor zkřížený s Hrou o trůny a Sopkou. Není to bůhvíco, ale že by to nějak nudilo, to se říct nedá. Akorát 3D verze je celkem dost tmavá a český dabing není z těch nejpovedenějších. Takže vidět a zapomenout.
Na titulní straně (1974)
Kdo někdy dělal v novinách, musí ještě přidat hvězdičku. Ten odér starých časů, kdy se ještě všechno sázelo na desky a noviny špinily tiskařskou černí... Jedinou věc bych ale potřeboval vysvětlit - v TV verzi s českým dabingem přinese ten divný posel od guvernéra dopis, o kterém říká, že je to "odklad" A na konci o něm všichni mluví jako o milosti a ten vrah ji také podle závěrečných titulků dostane. A teď, co je pravda?
Elton John v Las Vegas (2014) (koncert)
E. J. znám celkem dobře, ale naživo jsem ho viděl tuším poprvé. Myslím tím, celý koncert. A určitě jsem nebyl zklamaný. Je to už sice věkem důchodce, ale to mu vůbec neubírá na elánu. Navíc měl za sebou neskutečnou kapelu, jejíž věkový průměr musel být určitě přes 50 let (i když s sebou měli ty dva mladé Chorvaty, kteří jim to číslo hodně snižovali). Vůbec - ti borci co s ním hrají jsou úžasní a fakt smekám. Vidět tento koncert na plátně v kině byl zážitek, doporučuju.
Zimní příběh (2014)
Ať se jde Fuxoft bodnout, mně se to líbilo.
Hledá se prezident (2013)
Za pět, ale s velkou husí kůží po těle. No a taky párkrát solidně zvednutým žaludkem s náběhem na šavli. Je až neuvěřitelné, jak se některé věci takto s odstupem času potvrdily. Chyběla mi tam pasáž, kdy byly špatně přepočítány nominační hlasy od lidí z ulice a tak tři kandidáti nemohli dělat svou kampaň. No, třeba podobný dokument za čtyři roky bude mít trochu pozitivnější vyznění.