Recenze (154)
Den D (2004) (TV film)
Dle mého názoru, jeden z nejlepších dokumentů, jaký existuje.... Zvlášť za poutavé považuji ony rekonstrukce na základě výpovědí účastníků bojů.... no a poslední scéna s dopisem od zavaleného občana, to bylo sakra poutavé.... :-)
Diktátor (2012)
Nejlepší článek celé trilogie se skvělými politickými narážkami.
Discopříběh (1987)
Příjemný film z osmdesátých let. Nenadchne, neurazí.
Discopříběh 2 (1991)
Jen malý odlesk prvního dílu.
Doktor Živago (1965)
Výborný film o životě během bouřlivých let během pádu carismu a nástupu komunismu.
Dotkni se ohně (2006)
Jeden z mnoha příběhů reparace a restrikce během období apartheidu v Jihoafrické republice. Skvělý film se skvělou hudbou.
Duel Frost/Nixon (2008)
Jak jednoduche a poutave dokaze byt grilovani do afery namoceneho prezidenta.
Erin Brockovich (2000)
Zajímavý film o ženě, která našla svůj životní cíl v pomoci druhým a v bojí proti nadnárodním společnostem, které se k lidem chovají mnohdy, jako ke spotřebnímu zboží.
Evilenko (2004)
Hodně zajímavý film, který mě dostal především svým příběhem a hudební stránkou. Zvláště - Dolores O'Riordan & Angelo Badalamenti - Angels go to heaven
Experiment (2001)
Skvělý film o tom co dokáže lidská bytost, když si vsugeruje pocit neomezené moci a přestane se ovládat.