Recenze (752)
Hands of Death (1987)
Tentokrát Godfrey se dokázal ubránit tomu aby film nepojmenoval Ninja a něco a daří se no,ale to neznamená,ýe zapomněl na svojeho oblíbence Richarda Harrisona.
Ninja Kill (1987)
Za jak krátkou dobu co se potkali Richard Harrison,Bruce Stallion a Godfrey Ho natočit tolik akčních filmů s tématikou ninjů a kolikrát to ani nedávalo smysl a ninjové byly ve filmu jen otravnou zbytečností. V tomto filmu se jedná o Godfreyho čistý průměr.
Ninja: Den zúčtování (1988)
Co se dá dělat,Richard Harrison se stal neodmysiletně oblíbeným hercem Godfrey Ho a nebo o Richarda nikdo nestál tak bral samé leciné nabídky,ale daří se mu dobře. Boje nepostrádají choregrafii,stejně i děj je nějak sešit do sebe místy hluchými nebo nudnými chvilkamy,ale takové skvosty prostě musím hodnotit tak vysokým hodncením,no co se dá dělat.
Lov na ninju (1986)
Jméno režiséra a hlavního herce mluví za vše. Další pecička s ninja,Richard hraje jak umí.
Pomoc! Vražda! (2000)
Ta motorová pila je hned na začátku!!!
Železné srdce (1992)
Herecké výkony mizerné,choreografie pod úrovní,stopáž soubojů minimální jaký jsem viděl. Richard Norton sice ve filmu hraje,ale buď sedí a nebo stojí a mluví,nikterak se nepohybuje a v závěru není s ním žádná rvačka a je mu useknuta hlava hlavním hrdinou,který jednoduchými chvaty likviduje všechny soupeře a Bolo "Skála" Yeung od něj dostane nakládačku a vypadá tak,že se vůbec neumí prát. Trailer k filmu je nabitý krátkými ukázky z bojových scén a je v něm zmiňováno od koho je film. Od Roberta Clouse,režiséra filmu Drak přichází s Brucem Lee. To je sice pravda,ale tady se moc akčního filmu nedočkáme. Tak proč dávám tři hvězdičky? Je to poslední film Roberta Clouse a před tím natočil China Obrien 1,2 a tyhle filmy se Cynthí Rotrock jsou opravdu skvělé. Tak jedna hvězdička je za režiséra a jeho dva předchozí filmy,ale jiných skvělých pecek. Jinak by to bylo za dvě hvězdičky.
Monstrum z jeskyně stínů (1959)
Některé filmy nemůžou mít vysokoé hodnocení,protože si ho ani neslooží. Horor to není,spíš jen hodinu sledujeme lupiče,kteří přemýšlí,jeden tam střílí a je vyděšený,místo toho,aby jim odpověděl,řekne,že nic neviděl. Film měl velký potenciál a nápad,ale režisér neuměl točit,pavouk nevím jestli je to pavouk,ale,že by se pohyboval ve sněhu a v horách,no nevím.
Netvor přichází (1956)
Poslední díl se dá ještě srovnat s předchozíma dvěma díly,je to napínavé,akční ve svém žánru a příšera neztratila nic ze svého půvabu.
Octaman (1971)
Na chobotnicovém muži mě nejvíc bavila jeho maska,která byla opravdu dobrá,vyděsila mě a zdála se mi fakt hnusná. Dobrá scéna je s tím ohněm,nevím jestli tehdy umřel hned tím,že mu bylo horko. Možná,že by se to zdáleně dalo přirovnat k Msta přichází z močálu. Taky,když se pustí do zabijení,tak to stojí za to,je zamilovaný,prochází se po horkém dni.
Aligátoří lidé (1959)
Takové staré filmy mají ten největší problém masky. Krokodýl člověk jen chodí a zvedá ruce,maska se nijak nepohybuje a,že to začínalo dobře.