Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Krátkometrážní
  • Komedie
  • Dokumentární

Oblíbené filmy (10)

Pán prstenů: Dvě věže

Pán prstenů: Dvě věže (2002)

Naprosto úžasné. Všechny tři části. Není problém si dát dvanáctihodinový maraton celé trilogie, protože nemáte sebemenší šanci si uvědomit, kde, že to jste (ano, já v centru Prahy nežiju), nebo kolik, že to je vlastně hodin. Tato výjimečná trilogie obsahuje (knihy jsem nečetl) značné množství esoterické (uzavřené, ne snadno viditelné) komunikace, jejíž přítomnost si většina lidí není schopna uvědomit (jsou totiž v exoterickém stupni ovládání myšlení). Já se s vámi v tomto komentáři však podělím o esoterické čtení této trilogie, a získáte tak zrak. Uvidíte, co zatím pro vás bylo neviditelné (uzavřené, oddělené), a pro mě plně viditelné (otevřené, spojené). Jste však připraveni takovéto informace pojmout? Už nebude cesta zpátky... Dobře, zvolili jste si červenou tabletku. Aragorn = Ježíš (hebrejsky Ezau, arabsky Isá, předposlední prorok Islámu - Isá salám - Ezauův mír); Gandalf = Mahdí (ten, který válkou, nebo dohodou, porazí sionistický plán na Veliký Izrael -- viz na konci Návratu krále pád iluminátského oka); Glum = Rothschildští, Saxe-Coburg-Gothajští, a jiní sionisté, kteří chtějí, aby Prsten moci (Saturn/Satan/Enki) (o)vládl plně lid(stvo); Dvě věže = Dvojčata WTC (není náhoda, že datum premiéry, resp. vzniku této druhé části, je tak krátce po událostech 11. září 2001, navíc s názvem „Dvě věže“; tím nechci tvrdit, že by režisér Peter Jackson, nebo scénáristé, zinscenovali 11. září - jenom prostě disponovali esoterickými znalostmi -- anebo snad si někdo myslí, že tato trilogie má pouze exoterické čtení? :)); Mordor = Izrael; Pavoučice (u Saurona v Mordoru v Návratu krále Isá/Ezaua, který je korunován Mahdím - Gandalfem), plus Prsten Moci (který je zničen v Hoře osudu, a poté následuje pád iluminátského oka) = Saturn. O tom, co skutečně je planeta Saturn (která, jako jediná v soustavě má viditelné PRSTENce), pojednává na mém webu tento můj článek: Saturn - temný vládce z pozadí, důležitý k pochopení tolika věcí _ _ _ Vysoce kvalitní titulky k celé trilogii ke stažení zde. _ _ _ Pokračování této trilogie, trilogii Hobit, taktéž lze číst esotericky (zejména viz první Hobit, který obsahuje dost zajímavou půlhodinovou část s Glumem). Více o tom píšu v mém komentáři zde. ✔

Kick-Ass

Kick-Ass (2010)

Pro takové filmy se píšou komentáře tohoto ražení. Do kina se na ně nechodí; to už se jde na Avatar, nebo Transforméry. Poté, co se dva dny po české premiéře objevila R5ka na torrentech, stahovači stahovali a zisk byl zajištěn. Anebo snad ne? Vydělal studiu tento film 100 miliónů $ díky internetové komunitě, anebo díky rozhodnutí vydat DVD někde v Somalilandu (region 5)? Vůbec ne! Vaughn si tenhle film zhotovil z vlastního chlebu, takže si tam nacpal, co chtěl, což je moc dobře. Vzniklo něco neuvěřitelného! Již nepotřebuji promyšlené sci-fi, ani inteligentní příběh, ani originálnost, ani dobré herce, a ani brambůrky Lay's (KFC však ano) - odteď potřebuji pouze, aby všude byla Hit-Girl. Chci ji vidět všude; chci se s ní mazlit, pokud budu o něco mladší, ap. _ _ _ Jinými slovy byla to revoluce, a všichni byli zdánlivě spokojeni. Nyní dlouze: Žijeme v současnosti v době státního terorismu na vlastních ovčanech (false flag operace, a jiné psychologické operace...) Svět hollywoodských blockbuster řetězení se mění z filmového v ten seriálový. A stává se z toho zajímavá událost. Byl napsán první realistický hrdina. A ne, není jim ten, nebo ten, ale ta: Hit-Girl (viz pro srovnání Utržený ze řetězu). Slovo super se stalo synonymem pro Hit-Girl. A pokud nejste super, jste hrdina. A hrdina selže jako Arménec, kterého zastřelil Frank D´Amico. Kdyby tedy v ději nebyli superhrdinové, Kick-Ass by už byl dávno mrtvý. :) Red Mist je záporák, to je jasný. Ale superhrdina je jen někdo, na rozdíl od hrdiny. _ _ _ Když se lidé dívají na seriály, ztrácí se v ději takového seriálu, a postavy jsou pro ně sžité. A mnohdy se ze seriálu stává tzv. „kult“. Filmy ale mají nepsané pravidlo, že aby se mohly stát kultem, musí do děje být dosazeny zajímavé postavy (anebo musí být zhotoveny alespoň dvě pokračování -- viz Matrix, Pán prstenů, nebo Nolanova trilogie s Batmanem). Ale ono to vlastně není pravda, stačí jedna zajímavá postava (Hit-Girl). S filmem pak musíte být spokojeni víc, než s čímkoliv jiným. A jelikož je scénář tak odlišný ve srovnání s komiksem (bylo ubráno násilí), tak tu máme před sebou top film. Jsem zvědav na dvojku. Slečny se mohou ztotožnit buď s Katie, Erikou, anebo s Hit-Girl. Jiné ženy jsou v ději buď (zabitými) courami, anebo na billboardu propagujíc parfém (což se nepočítá, protože je to jen fotka). Hoši se mohou ztotožnit po selekci z výběru těchto mužských postav: Red Mist/Kick-Ass/Todd; Otec#1;/#2;/#3. Ovčanstvo zkrátka potřebuje filmy o superhrdinech. Ti jsou totiž často víc realističtější, nežli ovčanstvo. JEŠTĚ VÍC DLOUZE: Pokaždé jsme tu měli skupinu lidí, kteří zírali, fandili, oblíbili si, zamilovali si, prožívali, chápali, a prostě takové, které brutálně přitáhla holčička Mindy Macready (hraje ji superherečka Chloe Moretz). A když jsme viděli, jak v tom krásném kevlarovém kostýmku masakrovala jednoho zloducha po druhém, a poslouchali ji, jak krásně vulgárně mluví - to byl zážitek! _ _ _ Hit-Girl je předpokládám nejlepší ženskou postavou celé stoleté historie filmu. A Chloe ji zahrála perfektně. Mě zaujal nejvíc příběh Mindy a jejího otce, nežli Kick-Assův příběh - a nevím proč. Mindy je splněným snem každého otce, a otec, který nechce, aby se jeho dcera uměla bránit, a aby uměla zacházet s nožíky, anebo s pistolí Smith & Wesson, není otcem. (: _ _ _ Samozřejmě výsledkem filmu je to, že pozorujeme boj BD a HG proti mafii Franka D´Amica. Nejlepšími okamžiky filmu je, jak tlusťoch řekne „Ty jdeš pro bazuku?!“, a samozřejmě jak Hit-Girl zachraňuje ve tmě svého otce. A to guilty pleasure na konci je taky top. Ale protože není účelem tohoto komentáře psát jen o těch nejlepších okamžicích, tak napíšu i o něčem jiném. Líbilo se mi, že se ve filmu objevil odkaz na seriál Lost. To považuji za důkaz kvality tohoto filmu. _ _ _ Pokud vznikne trilogie, obávám se, že bude s jinými herci. Těším se ale na patnáctiletou Hit-Girl. :) _ _ _ Četl jsem komiks, a zastávám názor, že se film a komiks skvěle doplnily. A i kdybych četl komiks před filmem, jsem přesvědčen, že by mě film víc oslovil. Zařazeno do Oblíbených, pozice #2. Film byl obohacen mnoha detaily: „pokloposvětlo“ - letadlo (viz Lost); dvě marshmallows - dvě díry po projektilech; zelená kuchyně - zelené oko; zakrvácená polovina obličeje, a nezakrvácená (dualita). Je to zkrátka komiksový nadfilm. ✔

Alexander Veliký

Alexander Veliký (2004)

Megas Alexandros, aka Alexander Veliký, narozený v Řecku ve starověké Makedonii. Skrz něj byly vytvořeny určité základy zásadní pro vývoj současných událostí. Lze začít v podstatě jakkoliv, ale já si dovolím začít Perskou říší. Ta je známa, vzhledem k tomu, že dala vzniknout Íránu, jako ta „zlá“ říše, „terorizující“ starověké Řeky. Bylo podniknuto mnoho bitev (nejznámější asi bitva u Thermopyl, která vůbec neskončila vítězstvím Řeků, což proKLAMuje slavný hollywoodský film), a Peršané měli během 500 př. n.l. vzrůstající vliv na řecké aristokraty, a to právě skrze Makedonii. Proč? Protože starověcí Makedonci jsou potomky jednoho z židovských kmenů - kmene Dan. Starověká Makedonie ležela na východě Řecka, a byla tak pro Peršany nejsnazší cestou. Peršané pocházejí ze Sumeru (usadili se v Elamu), a nikoliv z Indie (v Indii se usadila pouze malá část z nich). Peršané si říkají Árijci (Írán je jiným přepisem název pro Árján - zemi Árijců/Íránců/Vznešených). Nutno dodat, že sionisty vytvořený nacismus úmyslně překroutil význam slova „Árijec“; nejde o vznešenost/dokonalost na základě barvy kůže, nebo očí, ale na základě rozvinutosti/vědění. Árijcem tedy může být kdokoliv, bez ohledu na rasu. Sumer, jakožto pojmenování pro Mezopotámii, a Sumeřané, jakožto pojmenování pro lidi, žijící na území Mezopotámie, je užíváno poprvé v historii Mezopotámie až na hliněných tabulkách, psaných v semitské akkadštině (nikoliv tedy přímo v sumerštině!). V sumerštině se Sumeřané nazývají Kengirové, a jejich Mezopotámii nazývají Kengir. Sumerská frakce, která upřednostnila falešného boha Enkiho (zkráceně Ei; Satan), a neuznala Enlila (zkráceně El; Alláh), zcela viditelně pojmenovala Mezopotámii Kengir, neboli „země Enkiho“ (gir je sumersky „země“, a ken znamená to stejné, co Kanaán, tedy pozpátku Enki). Ve všech třech posvátných knihách západních náboženství (Tóře, Koránu, a Starém Zákoně z Bible) se píše o třech synech Noeho - Jáfetovi, Šémovi, a Chámovi. Každý z těchto synů se po potopě měl usadit na jednom z třech míst, a nechat na něm zbudovat svoji civilizaci. Jáfet v Elamu, Šém v Kanaánu, a Chám v Egyptě (Kemetu). Semitské názvy Sumer a Kanaán jsou sionisty/enkiisty vytvořená krytí. Kengir přejmenovali na Šumiru (akkadský semitský přepis) a sebe/Kengiry na Šumiry (akkadský semitský přepis). Sumer tedy znamená „Vznešený Šém“ (nebo „Árijský Šém“), a Sumeřané znamená „Vznešení Šémité“ (nebo „Árijští Šémité“). Pojem Kanaán znamená Enki (ken)+Anu (án). _ _ _ Peršané se na základě legendy domnívají, že jejich předci z jediného árijského kmene, který byl kdy vzat podle legendy vůdcem Achaimenésem do oblastí poblíž Urmijského jezera (v dnešním Íránu), vybudovali postupně Perskou říši. Historici se shodují, že Peršané mají genealogické vazby na Médy a Baktry. Vědí to např. díky Hérodotosovi, který žil v době perské nadvlády Makedonie, a kusově se zmínil o Médech. V jednom ze svých spisů popisuje starořeckou mytologii: Médeia, kterou Iásón na své výpravě za zlatým rounem potkal, byla dcera krále Aiétése, který byl synem slunečního boha Héliose, a jeho ženy Persy. Tato starořecká mytologie, kterou Hérodotos popisuje (de facto opisuje), vznikala nejspíše v období 1200-900 př. n.l., ze kterého nejsou téměř žádné archeologické poznatky (nazývá se proto Temné období), jako důsledek společenské situace. Jako důsledek invaze Mořských národů do Řecka. A byl to právě Alexandr Makedonský, kdo získal prostor, který vlezle později obsadili Římané (potomci Etrusků, jednoho z nesemitských, pirátských, barbarských Mořských národů; vzpomínáte na ukřižování jednoho přehlíženého předposledního enlilistického proroka?). Alexandr Veliký byl vlastně taková nějaká starověká verze Adolfa Hitlera (ve smyslu, že za strašně krátkou dobu získal značné území, a byl stejně jako Hitler ve své domovské zemi - Makedonii - vysoce oblíben). Nebude určitě náhodou, že se nacisté zajímali o mýtickou Hyperboreu, o které psali řečtí autoři. _ _ _ Když Alexandr umíral (poté, co ho otrávil nějaký enkiistický jakoby-žid/=>sionista), mohli jste vidět faravahár (symbol jednoho z nejstarších náboženství - Zoroastrismu/Enlilismu/Islámu). Šiřitelem Zoroastrismu byl Árijec Zarathuštra (7. st. př. n.l.), který toto učení šířil skrz Perskou říši. Naprosto stejně, jako poslední prorok Mohamed šířil Islám v 7. st. n. l. (Islám => Isá salám => Mír od Ezaua, či Ezauův mír => Ezau, Isá, je v siokřesťanství znám jako Pán „=>Bůh“ Ježíš Kristus, byl tak přejmenován). Sionistický příběh o Ježíšovi, je založen na historické osobnosti Alexandera Héliose, syna Kleopatry a Julia Caesara. Jejich syn tak posloužil pro rozšíření sionistického gnostického křesťanského učení. Kleopatra byla potomek pokrevní linie Hyksósů, semitských šesti králů, kteří 100 let vládli Egyptu. Asimilace Semitů/Sumeřanů do rodin egyptských kněží probíhala určitě mnohem dřív, snad ještě před existencí Akkadské říše (první semitská říše). _ _ _ Po Alexandrově smrti byly jeho ostatky převezeny ve zlatém sarkofágu do egyptské Alexandrie, kde jsou možná doteď, jen se neví kde přesně, protože to gnostici utajili. Tělo mělo původně směřovat do rodné Makedonie, ale když makedonští vojáci přenechali vládu nad říší synovi Alexandra, Alexandrovi IV. Aigoskému, který se narodil pouhé tři měsíce po Alexandrově smrti (nemohl tedy vládnout), bylo rozhodnuto svěřit správu nad říší nevlastnímu duševně zaostalému bratrovi. To byl záludný plán Diadochů k rozpoutání války vzájemně mezi sebou, aby mohl každý z nich dostat čtvrtinu říše pod svou správu. Alexandrova říše tak byla rozdělena na tyto čtyři části: Ptolemaiovská (Egypt), Seleukovská (Persie), Antigonovská (Řecko a Makedonie), a Lýsimachoská (Turecko). _ _ _ Zajímavostí je, že Alexandrův syn měl v sobě jak semitskou krev (makedonskou; krev Šéma), tak i perskou (jeho matka Roxana byla baktrijskou princeznou; krev Jáfeta). Smutné je, že tento Alexandrův syn byl v podstatě ihned (sionisty) zavražděn. _ _ _ Za vlády Ptolemaiovců byla v Alexandrii založena proslulá Alexandrijská knihovna. Vlezlé výpady Římanů (nesemitští Etruskové) měly za následek její zničení. Již ve 2. st. př. n.l. měly tyto výpady za následek přepracování Zoroastrismu do nové, římské podoby - Mithraismu. Za doby vlády Julia Caesara byl mithraismus hojně šířen Římany, a to až do území dnešní Velké Británie (viz nalezená mithraistická svatyně v Londýně - zde). _ _ _ Julius Caesar vtrhl do Egypta jen a pouze z toho důvodu, že chtěl být druhým Alexandrem Makedonským. Jestliže někdo píše, že alexandrijské gnostické učení mělo pro stoupající (sio)křesťanství být hrozbou, tak samozřejmě píše nesmysly, protože (sio)křesťanství vychází přímo z gnóze/židovské kabaly (stejně jako zednářství). Bonusovým pojítkem ke všemu, co jsem tu vypsal, je podle mě Byzantion, která byla součástí Řecka (striktněji řečeno Makedonie). Otec Alexandra Velkého s Byzanci bojoval, aby společnýma silami víc rozšířili do Řecka perský vliv, ale bez úspěchu. Byzantion zůstala plně autonomní vůči Řecku/Makedonii až do doby, kdy Římané začli vlézat do Makedonie. Tehdy se Byzanci přidali k Římanům. Třetí makedonská válka (171 - 168 př. n.l.) skončila v neprospěch makedonského panovníka Persea, a následně roku 148 př. n.l. byla Makedonie vyhlášena za římskou provincii Macedonia. _ _ _ Podstatné pro pochopení toho, co se skutečně děje, je, abychom si zpoza zraku odstranili ty nasazené klapky od našich únosců, které nám zatím jakožto umístěné za zrakem (neviditelné, a neexistující), brání se na mnohé zaručeně pravdivé informace, podívat s větším, rozvinutějším viděním a pochopením. Tyto klapky nám za zrak vnutili únosci, sionističtí ilumináti. Vládnoucí Šémitsko-chámitská (Sumersko-faraónská) pokrevní linie, jejíž kořeny sahají dál, než před Akkad. Dnes tahle linie vládne z osy zla, tří států ve státech: Londýn (Inner City; Spojené království), Washington (District of Columbia; USA), a Řím (Vatikán; Itálie). Tisíce let usilovali o to, abychom neznali jejich plán na Veliký Izrael (a dokončení NWO), a nevzdorovali jim. Jestliže ale jedni zvládli vynalézt systém díky kterému je pravda těžce sehnatelná, proč by jiní nemohli vynalézt způsob, kterým lid(stvo) vyvedou do mnohem lepší, a férovější kontroly? (: _ _ _ V porovnání s ohebnou pro-sio, ilumináty chráněnou Saúdskou Arábií, je v Íránu úplně jiný Islám - svobodnější (ženy nenosí burky, ale hidžáby, což je díky tomu, že je tam platný úplně jiný mazhab šaríe, která je navíc dobrovolná). Dále by bylo taky fajn si pamatovat, že Peršané vůbec nenapadli židovské Samaří, a chovali se k židům (náboženství, neplést se sionismem) vždy benevolentně, a dokonce jim umožnili po Babylonském zajetí z Babylónu odejít (Peršané je neunesli do Babylónu, ale potomci semitských Asyřanů ano). _ _ _ Vysoce kvalitní cz titulky ke stažení zde. ✔

Pan Nikdo

Pan Nikdo (2009)

Toto je vážně moc hezký film. Doporučuji nejdříve vidět zkrácenou verzi, a až pak tu extended. Jedině tak si myslím, film vychutnáte. Film však doprovází lehký problém v podobě jmen, které nejspíš i vám způsobí neschopnost se orientovat snadno ve hře filmu - „Kdo je kdo“. Tedy vám pomůžu: Anna (bruneta); Elise (blondýnka); Jean (ňínanka) -- Nyní tedy následuje dokončení výpisu komentáře: Předpokládám, že pojem Schrödingerova kočka, je vám znám. Ale co Schrödingerova rovnice? Tento film je o tom, že se musíme rozhodnout. A dokud se nerozhodneme, tak jsme živí i mrtví zároveň -- my totiž nevíme, jestli žijeme v posmrtném životě. Je to jako s tou kočkou. Té dáme do neprůhledné schránky nádobu s toxickým plynem, který ji snadno a rychle může zabít, poté co stiskneme potvrzující tlačítko - ale dokud není otevřena neprůhledná krabice opět potvrzujícím tlačítkem (neuděláme rozhodnutí), tak tato kočka je mrtvá, i živá zároveň. Nelze totiž určit, zda nádoba s toxickým plynem skutečně zabila kočku. Ne vždy totiž technologie funguje plně, jak my chceme. _ _ _ Pro pochopení snímku je nutných posledních deset minut, kde spatřujeme skutečnou realitu. V té se píše rok 2100, a vidíme v ní umírat posledního žijícího člověka. Do tohoto člověka nebyly vstříknuty léky na stárnutelnost. Tento člověk si v okamžicích umírání představuje celý fiktivní, předchozí příběh. Jedná se o něco podobné Mežasu (mezi životem a smrtí), viz seriál Ztraceni. Architektem tedy je pouze on, ne fiktivní mladší verze, jak se nám snaží nakecat film. _ _ _ Proč si to myslím? Protože, když řekl „Anna“, tak umíral a musel to říct, abychom mohli pochopit skutečné vyznění filmu (to tedy znamená, a doufám, že je to jasné; že když umíral, tak „Anna“ neřekl -- co se týče ne-metafyzického vnímání života). Navíc během zakončení před titulky spatřujeme konec fikce, kterou si přestavoval. Tehdy ho vidíme právě s Annou. ✔

Vynález

Vynález (2004)

Vyzrazení děje Film Vynález je o cestování časem. To je jasné. Box je stroj času, a není jediným v rámci universa filmu. K dispozici v průběhu děje mají postavy několik dalších. První box není učen pro žijící entitu. Další však už ano, a byly nazvány „Záloha“. Uznávaný astrofyzik Stephen Hawking má tezi, že nelze cestovat před čas zapnutí stroje času. Lze pouze cestovat od času zapnutí stroje času. Např. je zapnut stroj času v 11:00 hod., a je použit na cestu časem (čtvrtý rozměr prostoročasu). Kvantová fluktuace však nedovolí cestovat před čas zapnutí stroje času. A proč? Protože by byl vytvořen časový paradox. Pokud se cestuje do minulosti, tedy před okamžik zapnutí stroje času, může být někým stroj poškozen, a pokud jsme jediní, kdo ví, jak jej opravit, jak jsme se do té minulosti dostali, když stroj času je rozbit? Jak je možné, abychom byli v minulosti, když v té minulosti nemáme být, protože jsme se tam nedostali za pomoci stroje času, který byl poškozen někým. Prostě nic z toho nedává smysl, je to paradox času, a to že tu žijeme, je největší časový paradox. Někdo např. se chce zabít pomocí stroje času. Jak to udělá? Nabije zásobník, zapne stroj, a zabije se ještě před časem zapnutí stroje času. Když se zabil, kdo ho vlastně zabil, když on to nemohl být, protože se zabil, nemohl zapnout stroj času, vrátit se do minulosti a zastřelit se. Opět to nedává smysl, opět se jedná o logickou negaci, a opět se jedná o časový paradox. Jak jsem už psal, kvantová fluktuace brání, aby časový paradox byl uskutečněn. A pokud se někdo chce zabít, udělá to bez cestování minulostí (časem). _ _ _ Pokud však někdo má sto let zapnut stroj/stroje (viz tento film; což vlastně nejspíš ne, protože by inženýři/postavy museli trošku uzpůsobit stroje technologickým možnostem před sto lety; budova, ve které se nachází Záloha, vypadá být postavena před ~25 lety), a zhotovil tento člověk, nebo lidé např. 1 000 strojů (viz film, kde to vypadá na masivní výrobu, viz závěr), pak by mohl/i cestovat časem úplně bez problému celých těch sto let od zapnutí strojů. _ _ _ Ve filmu Vynález inženýři/postavy zapnuli stroje před třemi roky, a za ty tři roky zhotovili x množství strojů, a tři roky je používali na cestování časem. Je jasně viditelná genialita filmu Vynález.

Počátek

Počátek (2010)

Vysoce dokonalý film. Důkaz toho, co zvládne schopný režisér a scénárista (důkaz, ne ukázka - ukázkou bylo vše před Počátkem) Christopher Nolan. _ _ _ Co je potřeba k odstranění projekce? Rozbít zrcadlo. Je potřeba něco jako neutlačitelná, svobodná vůle (ne tzv. neomezitelná možnost jakoby-svobodné volby). A nyní sem musím napsat, že film se mi povedlo plně vstřebat až po třetím zhlédnutí. _ _ _ Víte, ono to s Počátkem je tak, že filmy před Počátkem se snažily tvářit, že se vysoce přiblížily skutečnosti. A jiné zas, že ne. Ale vždy bylo možné nalézt v ději takového pokusu něco, co nebylo plně reálné. Např. holčička Mindy Macready z Kick-Ass, která bez problému projela třikrát nožem paží dospělého muže. Anebo psychologie nějaké postavy, byla nelogická. _ _ _ Prostě tvůrci se snažili přiblížit skutečnosti. Ale nyní se koná změna; Nolan na to jde jinak. Natočil film, který je místy chladný a žhavý, až místy není vůbec takový. Prostě si natočil veliký sen, virtuálno. Příběh sice nebyl zas tak silně protkán zvraty a akcí, jak by se mi líbilo, ale je tu úžasná šesti-úrovňová ExistenZ (ano, píšu to záměrně - přišlo mi to takhle, a ne jako nějaká vydařená verze Matrixu, jak píšou někteří -- trilogie Matrix má jen tři úrovně, maximálně). ✔

Šifra mistra Leonarda

Šifra mistra Leonarda (2006)

Toto je dost podstatný film pro pochopení nutnosti uvědomit si, že siokřesťanské dogma, že Ježíš (tedy prorok Ezau, Isá, kterého po vraždě na kříži sionisté falešně přejmenovali na Ježíše Krista), neměl pohl. styk s ženou (Máří Magdalénou), je samozřejmě vysoce nesmyslné. ✔

Matrix

Matrix (1999)

Všimli jste si Dámy v rudém? Stejná je i v The Devil's Advocate, a má důležitou roli; je to jen náhoda? A co zednářská čtvercovaná duální podlaha? V Matrixu i The Devil's Advocate je. Znamená to něco? Ano. Uvědomme si, že Matrix (1999) (dva roky před 11. září) je o probuzení z otroctví, ze systému, který nám toho moc nedává (když se objeví Dáma v rudém, tak Neovi v simulaci hrozí zastřelení Agentem Smithem, který představuje, stejně jako ostatní agenti v trilogii Matrix, tvar měnící džiny/démony), o odproKLAMování, o uvědomění si možnosti si vybrat vlastní směr myšlení, zcela svobodný; ale film The Devil's Advocate je o příchodu Antikrista (v Koránu Dadžál), který slouží Šejtánovi, či dokonce je Šejtánem. Má to spojitost, že v obou filmech hraje Keanu Reeves? Co představuje Dáma v rudém? Naší sexualitu/touhu po fyzičnu, ponechání ve stavu nízkého uvědomění. What does this Woman in Red Dress represent?; Al Pacino's speech about God (The Devil's Advocate) (v pozadí Dáma v rudém). ✔

Have Dreams, Will Travel

Have Dreams, Will Travel (2007)

Zde AnnaSophia Robb zahrála prostě nejlépe. Měl by to vidět každý, kdo si ji oblíbil. A vlastně všichni. ✔