Recenze (357)
Děti kukuřice (2009) (TV film)
Myslím že ak je to ako v biblii, tak režisér pôjde rovno do pekla.
Klub rváčů (1999)
Po dopozeraní som sa z nejakého dôvodu zamyslela sama nad sebou, a neviem čo si mám myslieť :/
Gladiátor (2000)
....zo slzami v očiach dúfam že ten film už nikdy pozerať nebudem!!
Hooligans (2004)
Toto je presne ten tip vtipnej drámy, ktorý sa nepopiera. Film mi pripomína niektoré drobnosti, pre ktoré mám rada Veľkú Britániu. Možno by som zvolila iný futbalový klub, inak sa tomu nedá nič vyčítať. Herci vedeli presne čo majú robiť, starší, mladší, nebolo tam nejaké extra ženské obsadenie, našťastie: -tie sú väčšinou také, že v takomto filme všetko pokazia.
Taxi 3 (2003)
Zo všetkých TAXI určite najlepší ... Možno kvôli tomu že mám slabosť pre "vianočné zvyky" (santa claus) a možno je jednoducho najlepší :)
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Velmi sa mi táto rozprávka páčila. Ale dnes som po opätovnom zhliadnutí zistila že šváby sú Kurvy a Oggy debil že si to nechá, a úprimne sa mi to zhnusilo. Nedopozerám radšej ani tú rozpozeranú časť lebo mám strach že budem musieť svoje hodnotenie prehodnotiť.
Johnny English (2003)
Well I can dance with you honey If you think it's funny Does your mother know that you're out? And I can chat with you baby Flirt a little maybe Does your mother know that you're out?
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Excelentná kravina.
Tekken (2010)
Tekken (3) bola moja Kurva že najobľúbenejšia hra keď som ešte drtila PS-ko. A vďaka filmu som si na ňu spomenula...
Místnost sebevrahů (2011)
There’s nothing to lose, When no one knows your name, There’s nothing to gain, But the days don’t seem to change.