Recenze (358)
Drsné jaro (2001)
Ak by som si mala vybrať môj obľúbený japonský film, určite je to tento.
Annabelle (2014)
Žiadna poriadna akcia, škoda!
Barbie a Poníková akademie (2013)
Jeden z najhorších "barbie" filmov, ktorý som kedy videla.
Počátek Země Nezemě (2011) (TV film)
Myslím že druhá časť to trošku dosť pokazila. Samo o sebe to nebolo ničím napínavé, dosť predvídateľné a časťami mizerné. Ale nebol to zlý nápad.
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Toto ma baví pomaly tak, ako moje obľúbené zúfalé manželky.
Mořské panny z ostrova Mako (2013) (seriál)
Tak toto ma dostalo na kolená. Ten chlapec s tou ligotavou plutvou bol TOP a tie slečny ma budú chodiť v noci strašiť. Videla som veľa častí z pôvodného seriálu a určite nebol tak stupidný ako toto jeho údajné pokračovanie. Myslím že pri tomto ma potešilo že po mojom hodnotení kleslo číslo o percento a z modrej sa stala šedá.
Constantine (2005)
Myslím, že tento film nebude baviť každého, ale každý uzná, že grafika a prostredie sú spracované profesionálne. Čo sa toho týka, škoda že film nie je v 3D. Dejová línia je taktiež úžasná, ale určite sa nájde aspoň jedna drobnosť, ktorá mi trošku prekážala a spomeniem ju. Niekde na konci prvej tretiny vstupuje do filmu krásna a neodolateľná Angela. To by bolo v poriadku, ale ako býva zvykom, hlavná postava sa jednoducho musí zamilovať. Aj vo Fantasy/Mysteriózno/Horrorových filmoch, ako je tento, padajú mierne erotické narážky medzi vyháňaním diabla a drastickou smrťou neplnoletého chlapca. Jednoducho ako náhle sa aspoň kúsok filmu točil v USA, nesmie to chýbať. Ale určite vo filme prevažuje to dobré, to čo sa mi páčilo.
Paranormal Activity 4 (2012)
I-See-You.Com
Ali G, Innit (1999)
Ak sa chce človek nenútene pobaviť, rozhodne je dobré pustiť si Aliho G. RESPECT!!
Batman - Gothamský rytíř (2008)
To bolo horšie než ten Kameňák 4 zo včerajška (ktorý ma naozaj sklamal).