Recenze (357)
Hounddog (2007)
kvôli deju by som si to určite druhý krát nepustila
Ajťáci (2006) (seriál)
V Ajťákoch je fest dobrá muzika, ale tým to končí.
Smrt panen (1999)
Niekedy veľmi, veľmi dávno ženy začali nosiť škaredé nočné košele. V roku 1999 sa niekomu podarilo spraviť s tých škaredých nočných košiel plesové šaty.
Zelená míle (1999)
100 % je málo!! A mám chuť na kávu.
Černá smrt (2010)
Nebolo to zlé, ale nebolo to nič špeciálne. Bolo to (podľa mna) pekne historicky spracované, herci boli dobrí, ale je to jeden s tých filmov, z ktorých si zajtra nebudem nič pamätať.
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Tieto filmy prosto musím. Ale pomalinky to prestáva byť ono.
Coffin Baby (2013)
Laaaaaaaaaaaaangeweile!!
Requiem za sen (2000)
už nikdy
Funny Games USA (2007)
Žiadna hudba - žiadny skladateľ - aj tak neustále napätie!!
Osvícení (1997) (TV film)
Možno ma raz osvieti a dopozerám si to.