Recenze (357)
Turbo (2013)
V novších filmoch je veľa, veľa farieb a malé deti to jednoducho žerú. Tak isto ako napríklad Rio, Letadla a pod. Skutočnosť je taká, že rozprávkam sa zlepšuje grafika a kazí dej.
Lordi: Market Square Massacre (2006)
Lordi sú perfektná kapela. Jediné čo ma mrzí je, že sa tak často mení obsadenie kapely. Nehovorím že sa mi nové "postavičky" nepáčia, ale to čo vidím v tomto videu už z časti nie je skutočnosť.
LEGO® příběh (2014)
Keď nezaberie úžasná sila prsteňa, lucerny alebo Kryptonu, nastupuje sympatický Spider-man menom Emmet, ktorý znovu porazí doktora Októpusa nie silou (načo by mu bola) ale rozumom a samozrejme láskou.
Batman se vrací (1992)
Neviem čím to je, ale pri konci som sa už už trošičku nudila. Tučniak fajn, Catwoman super a ešte lepšie bolo to, že vynechali "sexi" novinárku. Ale dej ma až tak nezaujal.
Batman (1989)
JOKER WAS HERE!! AND ROBIN WAS NOT HERE!!
Kuntilanak (2006)
Idem čakať na Kuntilanaka, ktorý mi pravdepodobne príde zavrtieť krkom za to, že sa mi tento film nepáči.
Dolores Claiborneová (1995)
Dolores je vôbec moja najobľúbenejšia kniha už od detstva. Vlastne odkedy som ju našla u babky v pivnici a prvý krát prečítala. Bála som sa pozerať túto Adaptáciu, ale bolo to, na moje prekvapenie, krásne. Bolo to len o niečo horšie než samotná kniha. Naozaj krásne.
Lidská stonožka (2009)
Nad týmto sa budem rozplývať až tak, že to radšej mrdnem do deníčku.
Krev na křídlech (2010)
Tiež by som plakala, keby si "predám" Megan Fox.
Aftershock (2012)
Ľudia sú blbí. Chápem, je to film, ale skutočnosť by bola v podstate rovnaká. PANIKA, PANIKA, PANIKA!!