Poslední recenze (23)
Těžký zločin (2002)
Nalákal mne Morgan Freeman, hned na začátku jsem se pokusil odhadnout celý děj a povedlo se :D jsem rád že jsem nemusel být nervózní o vánocích :D
VALL-I (2008)
Kdyby neexistoval film Číslo 5 žije asi bych nesrovnával a asi bych hodnotil lépe. Jelikož wall-e je pro novou generaci, tak jsem se asi měl dívat z jiného úhlu ale bohužel mi to nejde.
Andělská tvář (2001)
Je zajímavé, že kdekoli hraje ta stará uječená kurva, tak to stojí za prd.