Recenze (126)
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Kto tento filmový potrat vydrží dlhšie než 30 minút má moju osobnú poklonu..
Cosmopolis (2012)
najskôr som bol naštvaný, pretože som sa cítil podvedený, potom som sa už bol len naštvaný a nakoniec som bol spokojný, ale v divnom kŕči, sila
Na druhé straně kopců (2012)
neuveriteľný film o ľudských hodnotách, bez nálepok a pozlátok, spracovaný na takej úrovni, že by sa ani hollywood nemusel hambiť
Snowtown (2011)
gore-wave
Všichni v naší rodině (2012)
miniatúrne, ale famózne
Portrét v pološeru (2011)
príliš dokumentárne zobrazenie reálií Ruska, škoda slabšieho scenáru plného tzv. "podivných rozhodnutí", keby sa to trochu dotiahlo bolo by to fajn, takto podpriemer
Chata v horách (2012)
už mi fakt chýbal poriadny slasher v kine, výborná voľba, škoda, že sa ale do distribúcie nedostane...
Can (2011)
od režiséra Šehere´n´Onur a Gumus.... ale porste wau, wau, wau
Růžena (2011)
škoda, že všetci si myslia, že tento príbeh je univerzálny pre celú východnú Európu, treba fakt trochu poznať reálie na chápanie tohoto filmu, ale pre študentov poľskej histórie skvelé
Kuma (2012)
horšie prvoplánové peklo som asi v poslednej dobe nevidel, za prvých 15 minút odhalíte celý film (pokiaľ máte IQ aspoň 76 teda)