Recenze (126)
Synové Norska (2011)
Vykresliť Švedsko ako krajinu nudistov môže len nórsky (resp. fínsky) film. Prečo nie.
Čtvrtá mocnost (2012)
Desivý a deravý scenár, neautentické prostredie, niektorí herci jak z telenovely, no však celkom slušná zápletka a občas aj to napätie. Ak by to vyrobili primárne pre TV bolo by to ok, v kine to vypadalo viac než rozpoluplne. A posolstvo, ktoré sa nám asi malo nejako zaryť do pamäte, skôr celý film ešte viac strapnilo.
Marie Krøyer (2012)
Finálna scéna a jej hudba sa zaryje pekne hlboko do pamäte.
Legendární parta (2012)
Dosť podivná zlátanina všetkého možného so sebou divne fungujúceho. Pre veľkú časť publika dosť veľa neznámych prvkov a taktiež podivné geografické momenty (trochu zahrievanie polievočky na ich trhoch) určite nebude znamenať pre DW sošku Oscara. Ale inak pobaví, v rozmedzí animákov DW skôr slabší priemer.
Oko (2008)
najtrapnejšie mravné ponaučenie, aké som kedy počul, uff
Marmaduk (2010)
Ale no tak, už 20 rokov tu kraľuje prdiaci Donutil a prdiaci pes nič? Uff.
American Translation (2011)
Aj "artkiná" musia mať nejakú vatu. Ale táto ja zdraviu škodlivá...
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Ne. Ne. Ne.
Do Říma s láskou (2012)
Ľahučká letná komédia. Zabudnete na ňu skôr ako dobehnú záverečné titulky. Škoda.
Tele Tele (2000) (pořad)
pánu bohu ďakujem za vojo