Recenze (126)
Říše hraček (2007)
Ujovia z Waldenu tento film asi moc chceli venovať len deťom....
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Dôstojné pokračovanie akčnej legendy, v ktoré snáď už ani nikto nedúfal.
Svět zítřka (2004)
Neuveriteľný snímok, ktorý sa mi nikdy nezunuje. Nie preto, že je to nejaká pocta. Nie preto, že je to prvý film, kompletne natočený na zelenom pozadí. Baví ma svojou jedinečnosťou , jednoduchosťou a pritom prekvapivosťou. Takéto alternatívne dejiny by som bral všetkými desiatimi. Jedna z najlepších dobrodružných jázd v hollywoodskej histórii. Prekvapivo dobrá Angelina J. a prekvapivo krásna Gwyneth P. Cítiť z filmu jemnú prácu fanúšika, či skôr armády fanúšikov. Doteraz mám ešte neporušené nálepky z 2 DVD. Pre mňa absolútna srdcovka a "kult".
Ošklivý Američan (1963)
Občas som sa strácal v dobových reáliach, ale inak má čo film ponúknuť aj teraz. No, nemyslel som tým Marlona B., či osobu režiséra.
Holiday Inn (1942)
Pár nesmrteľných pesničiek, Irving Berlin, Bing Crosby, Fred Astaire či vojna za oknami štúdia sú len dve veci, prečo tento muzikál je tak úspešný.
Hvězdná brána (1994)
Len pár filmov vyvolalo taký kult ako Stargate. Zaslúžene. Dodnes spomínam na to, ako som to po prvý krát dopozeral cele, jednoducho klasika.
Air America (1990)
Akosi ten film nefunguje ani ako komédia a ani ako seriózny akčný trhák. Nakoniec by ma len zaujímalo, čo z toho chceli tvorcovia mať, snáď nie oboje naraz. Nakoniec, chvalabohu, že tento snímok tak pekne zapadol prachom.
Chaplin (1992)
Škoda, že už vtedy nepochopili s kým majú dočinenia (myslím tým Roberta D. Jr.), bolo by to určite o fúz lepšie.
Základní instinkt (1992)
Filmová klasika, ktorá filmový biznis posunula ďalej. Škoda, že Paul V. nebol pochopený aj v následujúcich jeho počinoch, ale to vôbec nevadí, skôr o to lepšie.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Fajn, občas aj James C. natočí niečo fajn.