Recenze (384)
Její tělo (2023)
Natálka je v TOP5 nejkrásnějších československých hereček současnosti. Proto jsem jako správný heterák šel do kina, abych viděl Její tělo. A opravdu, dvakrát předvede hrudník, na kterém pánbožko odvedl úžasnou práci. Ale to je tak všechno. Samotný film je jen artovým uspáváním hadů s plochým scénářem, nenápaditou režií, otřesným střihem a hromadou technických lapsů. Pokud u filmu o pornu s několika soft a jednou hard scénou divák usíná (můj případ), pak je něco špatně.
Ještěr (2023)
Pomalá, atmosférická detektivka starosvětského střihu. Výborně obsazená a natočená.
Nech svět světem (2023)
Geronto Julča, tři mimořádně hnusní teen herci a digitální srnky v nesmyslné kokotině... Satelity kompletně kleknou, ale autonomní Tesly, které si bez GPS ani neškrtnou, se dál prohánějí po silnicích. Černoši se ve sklepě domlouvají na vystrnadění bělochů, ale když chtějí běloši po 15 minutách filmu sami odjet, černoši se jim v tom snaží zabránit. Proboha, kdo píše tak idiotské scénáře?! SPOILER: Protože se ukáže, že za dění ve filmu může člověk, ne příroda, nedávají srnky a plameňáci žádný smysl.
Oktopus - Ztracený případ (2023) (epizoda)
Když vás detektivka nebaví, alespoň nalistujete nebo přetočíte video na konec, abyste viděli, kdo je vrah. Ale tento počin je tak špatný, že jsem ani nepřetočil na konec a nezajímalo mě, kdo vraždil. Bylo mi to fuk. Nesympatické postavy, nudný a nevýživný děj, divák u toho usíná, i kdyby to vysílali v pravé poledne.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Děsně užvaněné a překombinované.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
První dva díly byly o hovně, třetí je o přihřátých prdelích. Když uvážím, že i hetero díly mě nijak neoslovily a ještě mi v nich pila krev nesympatická šeredná puboška, nemá cenu ve sledování seroše pokračovat.
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizoda)
Hit? Vrchol seriálové tvorby? 90 %? Jako vážně? Vždyť je to celé jen o vizuálu. Děj je sterilní a za epizodu se nikam výrazně neposune. A ta holčina v hlavní roli je vyloženě nesympatická. Poslední z nás není vyložená špatenka, ale hit fakt ne.
Úsvit (2023)
Tmářsky, nesympaticky a záporně vykreslená postava prohlásí, že existují pouze dvě pohlaví, muž a žena. Načež ji pokroková soudružka, (nedostudovaná) doktorka nazve pičou. A to je v podstatě hlavní poselství „veledíla“... Politické agitky se točily v každé době, dnešní není výjimkou. Ale když chtějí woke soudruzi točit podle not z Bruselu, ať si, safra, alespoň najdou schopnějšího scénáristu. Tatík od rodiny, který má doma relativně hezkou ženu, raději prcá tlustého fousatého cikána?! Bože!
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Velký palec nahoru všem, kteří dokázali sehnat tolik automobilových veteránů, kostýmů a propriet. Naopak všichni ostatní, zejména scénárista, režisér, herci..., by zasloužili nakopat do hader, neb bez dobových kulis je ten seriál o hovně.
Volha - HULIZA (2023) (epizoda)
Pokud seriál vznikl podle životopisné knihy, pak je mi líto pana Hynie, že měl tak nudný život. To dílo nemá žádný děj. Je to jen sled nezajímavých scének v drahých retro kulisách.