Recenze (24)
Iron Man 3 (2013)
Nečakane prekvapivé vo všetkých smeroch.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Mám rád filmy z väzenského prostredia a tento je navyše taký skvelý, že ma na ňom bavilo absolútne všetko. Výborný scenár a herci. "Neskutočná" myšlienka o trpezlivosti Andyho a o priateľstve medzi Andym a Redom. Tomuto filmu nechýba naozaj nič 5*.
Cherrybomb (2009)
Dvaja skvelý herci vo filme kde dospievajú 2 tínedžeri. Nie moc pútavý príbeh čo ale nie je podstatné lebo skôr ako dej ma zaujali reakcie Luka a Malachyho na určité podnety ktorým sú tínedžeri vystavený. A navyše dobrá hudba.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tu som asi pochopil čo znamená výraz "kultový film". Geniálny Tarantino s originálnym nápadom spravil jedinečný film. Film ktorý sa od ostatných odlišuje natoľko, že by som ho radil do inej kategórie ako sú filmy (len neviem do akej).
Mama (2013)
V celku pútavý dej aj keď tuctový. Priemerný horor ktorý ma pri vyvrcholení trochu sklamal.
Pád Bílého domu (2013)
Dobrý akčný thriller, zaujímavý útok na biely dom. Skvelý Butler a takisto záporák 4*.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Výborne natočený pútavý a originálny príbeh 4/5*.
Prvotní strach (1996)
Oscaruhodný Edwart Norton podľa mňa v priemernej dráme mi doslova vyrazil dych. Jeden z mála filmov ktorý sa oplatí pozrieť len kvôli niekoľkým scénam celý. Jeden z mojich top 10 filmov.
Dobrý Will Hunting (1997)
Skvelá psychologická dráma ktorej nechýba snáď nič. Pohodové, kľudné a zaujímavé až do konca. Výborný scenár a herecký výkon od dvoch začínajúcich hercov ma prekvapil a k tomu skvelá hudba.
Nespoutaný Django (2012)
dvoj a pól hodinová westernovka od ktorej nejde odtrhnúť zrak pretože aj ten "najobyčajnejší" rozhovor je v tejto tarantínovke zaujímavý. Jednoduchý dej v ktorom je vidieť quentinove filmové črty a kreativitu plus pre mňa dokonalé herecké obsadenie robí tento film 5 hviezdičkovým. To sa stane keď sa stretnú perfektný herci a režisér. Viac k tomu ani povedať netreba.