Recenze (26)
Jeptiška (2005)
Téma mě zaujalo, bohužel to bylo postupem času horší a horší. Sice to bylo vcelku napínavé, ale ke konci už to přestávalo mít logiku. Oceňuju ale, že tam nebylo moc krvavých pasáží. Konec / pointa naprosto absurdní, dost to film srazilo dolů.
A Fantastic Fear of Everything (2012)
Našponovaný od začátku do konce. Když se zdá, že k ničemu nedojde, přijde zajímavý zvrat. Překvapivý děj, překvapivý přesun k závěru. Šťavnatý kousek se spoustou zvráceného humoru, napětí, psychologicky propracovaný příběh. Ačkoli horor jako žánr ráda nemám a nejsem zastáncem nějakých krváků a strachu z neznámých bubáků, tady se mi hororové zpracování vcelku líbilo, protože mělo svůj smysl. Navíc mě potěšil optimistický závěr. PS: Většina filmu probíhá z poloviny ve tmě, takže působí jednotlivé scénky až umělecky. Hodnocení: *****
Zůstaň se mnou (2014)
Tenhle film je poměrně kontroverzní. Pokud bych ho měla hodnotit vzhledem k ostatním filmům, nejspíš dojem neudělá. Nicméně jsem zaznamenala několik odlišností proti průměru, navíc herecký talent hlavní hrdinky byl příjemný. Na to, že je to americké, docela fajn změna. A teď ke kritice - na mě to bylo místy až moc přeslazené. Kdyby tu a tam proběhla nějaká změna kýčovitě romantických scének, dalo by se na to víc koukat. Hodně se mi líbil mezičasový prostor, prolínání scén. Ovšem pokud jde o roli ,,ducha", připadla mi naprosto šílená, jako by tam nepatřila...Přehnaně hrála na emoce, až přehrála. Celkové hodnocení tedy cca *** s tím, že už to znova vidět nemusím.
Scary Movie 4 (2006)
Naprostá sračka, která mě místy hodně bavila.
Interstellar (2014)
Hodnotím veskrze kladně, až na konečnou ,,psychedelickou" část bylo dění celkem uvěřitelné. Tedy do té míry, že se nezabili hned v prvních dvaceti minutách, což by bylo reálnější. Pro mě byla asi nejzajímavější scénou filmu ta, kdy si všichni uvědomují, že na zemi mezitím jejich blízcí stárnou.. A to je přitom strašně otřepaný motiv. Zbytek bylo čiré sci-fi. Dala bych mezi 3-4 hvězdami, je to nerozhodné, ale jako nějaký superfilm mi to nepřijde. Kdyby všichni umřeli, bylo by to lepší.
Lucy (2014)
Film, u něhož jde především o hru na efekt, všechno ostatní by se mělo ignorovat. Mě to bavilo, byly tam vynikající 3D efekty - propracovaná grafická část. Jednu hvězdu musím ubrat za to, že se z Lusy v podstatě stala během filmu bohyně ovládající úplně všechno, co chce. Zpětně je tenhle film v něčem dost podobný Interstellaru, který se rovněž snaží o hru na efekt a šokování. Nesmíte u toho příliš přemýšlet, pak je film dobrou jízdou.
Ocelová past (2007)
Celý film celkem o ničem, jenom zabíjení a napětí. A konečná pointa byla totální píčovina.
Osvícení (1980)
Mno... Trošku mě zarazil ten námět. Dost parády dělá Nicholson v hlavní roli. Jinak je to celkem dobrý počin, strach nebo napětí to určitě vyvolalo, akorát preferuju nenásilnější metodu. Šílenci, kterým zničeho nic hrábne, jsou dle mého vyčerpané téma, ale s přihlédnutím k tomu, že to je starší film (i když ne zas tak moc), dávám ty 4 hvězdy. Jako jo, dobrý počin, dobré herecké výkony, ale jaké sdělení nám tohle dílo přináší?
Křižovatky života (2013) (pořad)
Herecké výkony jsem sežrala i s navijákem, myslela jsem si, že to je natáčení skutečnosti. Takže nechápu nízké hodnocení, já bych si prostě myslela, že někdo fakt natáčí realitu a ta kamera a amatéři k tomu patří. Dost dobrý, přesvědčivý, i když jsem viděla jen pár dílů.
Kameňák (2003)
Neuvěřitelná kravina. Po 20 minutách jsem to vypla, možná i dřív.