Recenze (162)
Assassin’s Creed (2016)
Absolutně nechápu, co na tom vidí lidi špatně. Je pravdou, že člověk znalý univerza si snímek užije o něco více a je tam pro něj schovaná řada skrytých odkazů, ale ten film funguje skvěle sám o sobě. Navíc skvělé technické zpracování a úžasná hudba. Jen byl místy mírně rozmělněný...
X-Men: Apokalypsa (2016)
Musím dát opravdu vyšší hodnocení, protože ač Singer opakuje své vlastní postupy, tak se mu povedlo zacvaknout původní trilogii na first class linku a to více než úspěšně. Jsou to sice 4* o vlásek, protože záporák tentokrát film netáhl.
Doktor Strange (2016)
Slušná podívaná, která trpí nešvary originů, tedy představit a sympatizovat. Potom už vše šlape tak, jak u správné komiksárny má. Asi nejpovedenější origin rozjeté série.
Nebohá paní Pomsta (2005)
Film, v němž se vyvíjíte s hlavní postavou a neustále přemítáte nad tím, jak byste se zachovali vy. Je to na hraně, za hranou, spravedlivé nebo ne? Už v Old Boyovi se režisér zabývá pomstou, tady jde ještě o kus dál.
Dredd (2012)
Mno řekněme si to otevřeně, do kina bych na to asi nešel. Ale z pohodlí domova velmi povedená žánrovka.
Rozpolcený (2016)
Úžasná hodina a půl McAwoyova hereckého koncertu, který ke konci místy ztrácí dech, aby šel na ruku divákům očekávající velkolepé zakončení. Shyamalan se vrací ve velmi dobré formě a teď už jen čekat a doufat ve Vyvoleného 2. Díky, Bruci :D
Room (2015)
Zajímavě koncipovaný snímek, který se vyvíjí dost očekávaným směrem a přesto vás bude neustále překvapovat. Z komorního snímku se vyvine psychologické drama, které musí svým způsobem zasáhnout každého...
Vetřelec: Covenant (2017)
Jak již psali mnozí, podobné jako Prometheus, jen je všeho víc - akce i filozofování. Ale v kině mi to celé příjemně uběhlo, co na tom, že posádka, která měla spasit lidstvo, zřejmě propadla v IQ testech, a proto byli vybráni na misi oni...
Zloba - Královna černé magie (2014)
Spousta digitálního balastu, ale nový pohled na problematiku Šípkové Růženky, proč ne :D Doporučuji přečíst jiný pohled na Sněhurku od Neila Gainmana, taky zábavná věc.
Půlnoc v Paříži (2011)
Velmi příjemné překvapení. Pěkná procházka Paříží 20. let.