Recenze (238)
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Tak jsem se na ten film těšil, a tak jsem se zklamal. Ještě že jsem na to nešel do kina. S pěti pauzami ve filmu bych to asi nedokoukal. Prvních 20 minut bylo dobrých...ale pak? Spojení romantického filmu a vraždění zombie nešlo moc dohromady. A ten otevřený konec?? Proč nikoho netrápilo, že jsou "naživu" ještě tisíce zombie?
Leslie, My Name Is Evil (2009)
Kdyby tuhle kravinu Leslie opravdu videla.....asi by se v base oběsila...
Noc hrůzy (1985)
Nejlepší upíři, co jsem ve filmu viděl :)
Neuvěřitelný život Ethana Greena (2005)
Romantická a bláznivá komedie? Asi jsem se díval na úplně jiný film. Kýčovitá a nudná telenovela...??? Proč je tak málo filmů s gay tématikou kvalitních?
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Knižní předloha je ve filmu strašně nešťastně okousána. Jednotlivé příběhy celkově působí přímočaře a zjednodušeně. Nejhorší snad je, že hlavní hrdinové nejsou schopni projevit špetku citu...jako bych sledoval bandu robotů.
Sladká Laura (2005) (seriál)
Na kocovinu je to balzám na duši :D
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Plné krve a sexuálních scén....chybí trochu tajemno....zatím nejslabší série...
Tchyně (2015) (pořad)
Pičoviny takového zrna fakt můžu :D
Hlasy (2014)
Tak to bylo vážně...CREEPY!
Miluji tě k sežrání (2005)
Průměrná romantická komedie, která nepřináší nic nového. Filmů s podobnou tématikou jsou natočeny stovky. Nicméně komický talent Anny Farris a Renoldse film pozvedává...pořád jsou to ale 3*.