Recenze (575)
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Snění v domě čarodějnic (2022) (epizoda)
No, s Lovecraftom to veľa spoločného nemá a celkovo ide o taký dosť preplácaný maglajz s otravne vyjukaným Grintom. Ale v zásade mi tá hodinka ubehla celkom rýchlo a nejaká atmosféra tam bola, takže zaokrúhlim na tri.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Mimo (2022) (epizoda)
Nulové napätie či znepokojenie, priehľadná a neobjavná pointa. Bez atmosféry. Taká trochu áčkovejšia epizóda Verte neverte. Akurát viac nudná.
Rent: Filmed Live on Broadway (2008) (divadelní záznam)
Thank you, Jonathan Larson.
Sněží, sněží... (2019)
Milé. A vďaka sympatickým hercom skoro ani príliš nevadí, že je to celé jedno veľké klišé. Skoro.
Menu (2022)
Úplne geniálna pochúťka zo Slowikovej kuchyne to síce nie je, ale šťavnatý a chutný cheesburger rozhodne áno! Má to fajn tempo, výborných hercov, originalitu, funkčný čierny humor aj štýl. Spokojnosť.
To nic, drahá (2022)
Iste, inšpiráciu to čerpalo z mnohých iných filmov a myšlienkovo to nie je nijako zvlášť originálne. Ale natočené je to parádne, Florence Pugh a Chris Pine sú skvelí (hoci Pinea mohlo byť viac) a na moje prekvapenie to slušne zmákol aj Harry Styles (akurát v jednej vyhrotenejšej scéne mi pripadalo, že to tak úplne nedáva). Podmanivá atmosféra, kamera aj hudba. Finále mohlo byť intenzívnejšie, ale aj tak spokojnosť. Režijne mi to po väčšinu času pripadalo veľmi sebavedomé (snáď aj viac ako Booksmart) a Olivia Wilde má ako režisérka určite budúcnosť.
Clerks III (2022)
Smith už na to, žiaľ, nemá. Clerks III tak ťahá takmer výhradne nostalgia, ústredné duo a trochu tých emócií. Humor je ale dosť silený a miestami vyložene trápny, z viacerých postáv sa stali otravné karikatúry (Elias, Jay a Silent Bob) a už to ani náhodou nemá ten švih a gráciu prvých dvoch dielov. Škoda.
Halloween končí (2022)
Zo slasheru sa stala fraška. Cringe fraška. A to píšem ako človek, ktorý si užil aj minulý diel. Never more.
Všechno, všude, najednou (2022)
Ničím neriedená hyperaktivita, ale pod tým všetkým vlastne veľké prázdno. A pre mňa zároveň najotravnejší film roka.
Nene (2022)
Viac ma bavili prvé dve tretiny, kde sa buduje skvelá atmosféra a neistota. Posledná časť to u mňa trochu zhodila a chýbalo mi tiež intenzívnejšie finále. Napriek tomu veľmi príjemná vec so skvelými hereckými výkonmi a sebavedomou réžiou. Predchádzajúce "peeleovky" ma však oslovili predsa len viac.