Recenze (575)
Čtyři pokoje (1995)
The Missing Ingredient (*) - sračka jak cyp! Totálne debilná a nevtipná kravina. Nezachránili to ani kozy dvoch pekných báb. A Madonna by sa vážne nemala srať do herectva! The Wrong Man (**) - lepšie, ale vo výsledku stále bieda. Kŕčovitý chaos, občas zachránený nejakou vtipnou scénkou či hláškou The Misbehavers (*****) - záchrana! geniálna, vtipná, svižná parádička! Plus skvelé obsadenie a výborné hlášky. Kráľovsky som sa bavil. Perfektné! The Man From Holywood (*****) - výborná bodka. Klasické "tarantinovské" dialógy a fajn obsadenie + námet z jednej skvelej poviedky Roalda Dahla /// Takže suma sumárum: prvé dve poviedky sú utrpenie (hlavne tá prvá), ale Rodriguez a Tarantino to zachránili.
Peřinbaba (1985)
Zaujímavé... keď som túto rozprávku videl, ako malý, tak sa mi vôbec nepáčila. Dlhé roky som sa jej potom vyhýbal. No, a keď som si ju teraz konečne znova pozrel, neveril som vlastným očiam, ako sa môj názor zmenil. Z toho možno vyplýva, že táto "rozprávka" nie je ani tak veľmi pre deti. Celkom slušné... z 2* na 4* :)... a Smrtka 4ever! :)
Uragán (2001) (pořad)
Áno, zo začiatku to ušlo... lenže postupom času (prestup do Markízy) sa z toho stala nechutná kŕčovitá kaša s často sa opakujúcimi, prízemnými a trápnymi "vtipmi," ktoré dokázali rozosmiať snáď len ľudí v dôchodcovskom veku...
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Zmena režiséra len prospela. Síce to ešte nie je celkom ono, ale určite ma to bavilo viac, ako Columbusove rodinné "taškařice." Ako človek, čo nikdy od Rowlingovej nič neprečítal a celý "potterovský kult" ide mimo neho, som bol spokojný. A to je určite úspech :)
Šest pohřbů a jedna svatba (1998)
Výraz ÚLET je pre tento film viac než vhodný. Absolútne krvavá, zábavná, absurdná bizarnosť so skvelými hercami (Vynikajúci je hlavne Christian Slater!) a sarkastickými hláškami. Výborne som sa bavil.
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Svojím spôsobom asi blbosť, ale prvý Blair Witch mám rád (plus mám rád tú mytológiu z hláv Sancheza a Myricka), takže som sa príliš nenudil aj napriek očividným nedostatkom. Musím tiež pochváliť hudbu (hlavne záverečná pieseň je výborná). Celkovo takých 60%
Zvon (2005)
Absolútne parádna absurdná úchyláreň! Výborná práca s kamerou, strihom, hudbou... Možno by sa ale hodila nejaká lepšia pointa. 85%
Hostel II (2007)
V podstate to isté, ako predchádzajúci diel. Nebál som sa, neznechutilo ma to, nebavil som sa..., ale zato som sa nudil a to tak, že poriadne. Ale Milan Kňažko rulez!
Horší už to nebude (2006)
Originálne balancovanie medzi komédiou a tragédiou... Výborne natočené, excelentne zahraté, kaufmanovské, nápadité a takmer geniálne. Takmer. Moja jediná výtka totiž smeruje k záveru. Trochu násilný happyend. Rozhodnutie (tragédia/komédia) sa malo nechať na divákovi.
Dům strachu (2001)
No teda... Mal som čo robiť, aby som tú nekonečnú nudu dopozeral do konca. Proste totálna sračka. Scenár je plný trápnych okultných kecov, herci sú príšerní (Josh Leonard spadol od ZÁHADY BLAIR WITCH poriadne hlboko a tým hnusným malým capartom, čo sa furt škerili, akoby boli na drogách, som mal chuť po piatich minútach roztrieskať ksichty), no a o trikoch sa radšej nebudem rozpisovať. Postavy sú krajne nesympatické a chovajú sa ako po čerstvej operácii mozgu (smerom von). Skrátka a dobre: jeden z najhorších filmov, aké som doteraz videl. P.S.: A "najlepšia" scéna?: Chlapík leží na zemi, z kanála sa vyplazí záhradná liana a začne ho sťahovať (do toho kanála), pričom tento týpek začne kričať niečo ako: "Odstúp Satanovo semeno!"... Mohol som sa pošťať od smiechu.