Recenze (577)
Superman (1978)
SUPERMAN ma nikdy príliš nezaujal a inak to nebolo ani s touto (ani akoukoľvek inou) adaptáciou.
Kyvadlo, jáma a naděje (1983)
Strach, beznádej, depresia... KYVADLO, JÁMA A NADĚJE ma doslova odzbrojila. Film sa od poviedky odlišuje hlavne záverom, ktorý mi však prišiel ešte viac pôsobivý. Až ma zamrazilo...
Manderlay (2005)
Opäť silný a zaujímavý zážitok plný emócií. I keď Dogville je proste Dogville... MANDERLAY nedosahuje jeho intenzity, ale opäť je to poctivá a kvalitná filmárčina. Bryce Dallas Howard nahradila Nicole Kidman viac než dôstojne___Po druhom pozretí: minimálne rovnako dobré ako DOGVILLE, opäť množstvo silných scén a výborný záver, ktorý diváka dostane na kolená až po opakovanom pozretí (ako napr. mňa).
Cesta na Měsíc (1902)
Krása. Skvelé triky, skvelá atmosféra a Mélièsova obrovská fantázia urobili z tohoto filmu klenot svojej (ale aj dnešnej) doby. 100%
Zběsilost v srdci (1990)
Z celovečerných filmov Davida Lyncha (ktoré som zatiaľ videl) mi tento príde najslabší. Sú tu typické Lynchove motívy a charakteristická réžia. Výkony všetkých hercov sú vynikajúce, ale koniec tejto "šialenej love story" ma teda riadne sklamal. Nebudem ho tu vypisovať, len poviem, že mi tam prišiel akosi nasilu nastrčený a stál maximálne za pousmiatie.
Nekonečný příběh (1984)
NEKONEČNÝ PRÍBEH je klasika, ktorá ma však nedostala až tak, ako by som si prial. Ani príbeh ma nezaujal. 70%
Mrtvý muž (1995)
Nezvyčajný western so skvelými hercami (Okrem Deppa ma najviac zaujal hlavne záporák-labužník Lance Henriksen). Pomalé, meditatívne, filozofické... Zaujímavý zážitok_____Na druhé zhliadnutie ešte lepšie! Dvíham na 5*
Doodlebug (1997)
Skvelá atmosféra podporená výbornou hudbou a originálnym nápadom a dobrou pointou.
Tramwaj (1966)
Krátky a atmosférický kraťas o pominuteľnosti náhodného okamihu. Pôsobivé. 90%
Spiderman (1994) (seriál)
Veľmi podarený seriál s príjemnou animáciou, hláškami a plným kotlom známych postáv (v jednej časti sa Spider-Man dokonca stretne so samotným Stanom Leem :)).