Recenze (3 573)
Hrůzostrašné příběhy (1963)
Tři "Hrůzostrašné příběhy", které spíše potěší hororové fandy než popcornové diváky! 80%
Hrůzy jedné noci (1988)
Samotný film převratný není, i když osmdesátky byly na hororový žánr luxusní žně. Vyšinutý Mark Walters si udělá na Halloween malou soukromou párty. Nejdřív se zbaví babičky a pak může mejdan začít. Filmu hodně sráží kvalitu i stupidní dabing, takže pokud se někdo chystá na toto dílko koukat, rozhodně doporučuji v původním znění s titulkama. Jinak se může klidně stát, že budete zklamaní stejně jako já. 20% :-(
Hřbitov pro cizince (1991) (TV film)
Bojovali za svou vlast jako jeden člověk. Po návratu je vlast rozdělila na dva typy lidí - dobré a špatné. Jedni byli oslavováni, druzí zatracováni. 55%
Hříčky přírody (2015)
Originální! Na takovýhle snímek jsem čekal, až ho samo filmové nebe pošle do té barevné škatulky. Snímek u mě zabodoval a šíleně pobavil. Mohu doporučit všem fandům upírů, zombie apod. 80%
Humr (2015)
Ani po 40 minutách jsem tomuhle filmu nepřišel na chuť! Takový blábol, že jsem to pak prospal. 0%
Hung - Na velikosti záleží (2009) (seriál)
1.série: 80%, 2.série: 70%, 3.série: Zatím neviděno.
Hurá za ním (1988)
"To je Paleček? Jo. Toho já poznám podle zvonění." 75%
Hush (2016)
Tak tomuhle se říká provařený film od začátku do konce! A nechápu zdejší hodnocení???! 10%
Husk (2011)
Něco mezi Kukuřičnými dětmi a Prokletím domu slunečnic. Nic převratného se nekoná, takže taková průměrná jízda. 45%
Hvězda padá vzhůru (1974)
Trezorový film z "normalizační doby." 40%